הדרך הנכונה לבחור גני אירועים

הדרך הנכונה לבחור גני אירועים

אם אתם עורכים אירוע כלשהו בקרוב, אתם בוודאי מתרגשים ובעיקר עוסקים בכל מה שנוגע לתכנון האירוע, כאשר אחת המשימות החשובות ביותר העומדות על הפרק היא ללא ספק בחירת המקום האידיאלי עבורו. כיום ניתן למצוא לא מעט גני אירועים ואולמות אירועים בכל רחבי הארץ, שמהם כל אדם יכול לבחור את המקום הטוב והמתאים ביותר לאירוע שלו. אם אתם מוצאים את עצמם מתלבטים לגבי גן אירועים או אולם אירועים, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא.

בחירת המקום בהתאם לסוג האירוע

ראשית כל, חשוב מאוד להבין כי כל אירוע הוא ייחודי ולכל אירוע מתאים מקום אחר. ישנם אירועים גדולים כגון: אירועי חתונה, בר מצווה גדולה ומפוארת ועוד, אשר עבורם נדרשים גני אירועים או אולמות אירועים שיכולים להכיל את כמות המוזמנים לאירוע. לעומת זאת, ישנם אירועים מצומצמים יותר כגון: אירועי ברית מילה, אירוע יום הולדת עגול, חינה או מסיבת אירוסין ועוד, אשר ניתן לבחור עבורם אולם אירועים בוטיק או גן אירועים התואם לאירועים קטנים. אירוע בגן אירועים יכול להיות ייחודי מאוד שכן, לגני אירועים יש יתרונות רבים. יחד עם זאת, חשוב מאוד לבחור בצורה הטובה ביותר את גן האירועים הרלוונטי לאירוע שלכם.

אירוע בגן אירועים במרכז

כיצד בוחרים גן אירועים מושלם?

הנה כמה פרמטרים שיסייעו לכם לבחור את גן האירועים עבור האירוע שלכם בצורה הטובה ביותר:

ראשית כל, המיקום של הגן. מיקום הוא עניין חשוב מאוד בבחירה של גן אירועים. יש אנשים שבוחרים מיקום שקרוב גאוגרפית אליהם ויש אנשים שבוחרים מיקום שקרוב לרוב המוזמנים שלהם. ישנם כאלה שהמיקום פחות משנה להם ומה שיותר משנה להם מיקום כמה שיותר מיוחד כגון: גן אירועים שמשקיף על נוף מיוחד או ממוקם בסמוך לחוף הים ועוד.

​פרמטר נוסף שיש לשים עליו דגש הוא כמובן קיבולת כמות האורחים בגן. חשוב להתאים את גן האירועים לכמות האורחים שצפויים להגיע לחתונה כך שגן האירועים לא יראה ריק מדי או צפוף מדי. גני אירועים לרוב יציינו את קיבולת מקסימום וכדאי מאוד לבחור בגן אירועים עם קיבולת מקסימלית של עד 50 איש יותר מכמות המוזמנים.

​פרמטר נוסף שיש לשים עליו דגש הוא תמהיל השירותים שמציע גן האירועים. ישנם גני אירועים שמציעים רק את השכרת המקום ותפריט קולינרי בעוד שישנם גני אירועים שמציעים חבילה שכוללת גם תקליטן ואטרקציות שונות לחתונה. חשוב מראש לברר מול נציג גן האירועים על כלל השירותים הנלווים להשכרת המקום וזאת בכדי לקבל את התמונה המלאה על תמהיל השירותים של גן האירועים.

חשוב מאוד לברר את כל הנושא של העלויות הכוללת את השכרת גן האירועים וכל השירותים שנלווים. עלות ההשכרה תבוא לידי ביטוי לפי עלות לאורח. מומלץ מאוד להגדיר תקציב מראש ובהתאם אליו לבחור גן אירועים. רצוי להגדיר מרווח של 10 אחוזים להוצאות בלתי צפויות.

פרמטר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא כמובן האווירה שיש בגן בהתאם לאווירה שאתם מעוניינים לייצר באירוע- האם אתם מעוניינים לחגוג אירוע ערב באווירה יוקרתית או שמא אירוע בוקר או צהרים באווירה קלילה.

בנוסף לכך, כדאי לדעת כי גני אירועים בנויים ומעוצבים בצורה שונה אחד מהשני. ישנם גני אירועים בשטח פתוח וישנם כאלה שניתן לשלב בהם בין השטח הפתוח לבין חלל סגור. מדובר בגני  אירועים שמתאימים לאירוע הנערך בעונות קרירות יותר שכן אז ניתן לערוך חלק מהאירוע כגון: קבלת פנים או חופה כאשר מדובר על חתונה בחוץ ואילו את שאר האירוע בתוך אולם מוגן.​

המקצועיות של הצוות

צוות מתחם גן אירועים החל ממנהל האירוע ועד המלצר הפשוט ביותר חייב להיות צוות מקצועי ואמין שניתן לסמוך עליו. חשוב מאוד לוודא מראש כי הצוות המקצועי יודע כיצד להתנהל בכל אירוע ויש לו ניסיון רחב היקף בתחום. בסופו של דבר לא פעם האירוע שלכם יתנהל ויראה בהתאם למקצועיות של הצוות.

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?