איך בוחרים מקום לחתונת חוף?

איך בוחרים מקום לחתונת חוף?

לפני עשור או שניים בפני זוג שעומד להתחתן עבדו 2 אפשרויות – חתונה בגן אירועים או חתונה באולם אירועים. כיום אפשרויות אלה עדיין תופסות את מרכז הבמה, אבל יותר ויותר זוגות רוצים חתונה מיוחדת יותר, במיקום מיוחד שיאפיין את הזוג הצעיר. יותר ויותר זוגות מחפשים לוקיישנים בטבע, ולאו דווקא בחורשה שליד ביתם או בקרחת יער מקסימה, אלא במקומות פחות שגרתיים כגון חאן מדברי או חוף הים.

חתונה על החוף

חתונה בחוף הים נשמעת מדהים לא? שהרעיון נזרק לאוויר אנחנו כבר מדמיינים סצנה מסרט רומנטי בו הזוג מתחתן כאשר מאחוריהם השמש שוקעת לאיטה בים. אך הדמיון הפרוע שלנו וסרטי הוליווד לא תמיד משקפים את המציאות, ומציגים רק תמונה אחת של אירוע בחוף הים.
הזוגות ש"נדלקים על הרעיון" מבינים מהר מאוד שאם הם רוצים להפוך את חלום החתונה שלהם על החוף למציאות, הם יצטרכו לעבוד קשה על ההכנות לחתונה ולהתחיל במציאת מקום מתאים לאירוע שלהם.

בחירת מקום האירוע

אם אתם חולמים להתחתן על החוף בו הכרתם, או על החוף בו ביקרתם בילדותכם, זה בהחלט אפשרי. רב החופים הארץ הינם חופים ציבוריים, ולכן פתוחים לציבור הרחב. יחד עם זאת מומלץ לברר מול העיריה האם חלים חוקים מסוימים בעניין אירועים על החוף הספציפי הזה, כגון הגבלת כמות משתתפים, איסור הבערת אש, איסור הכנסת אלכוהול לחוף ועוד.
אתם צריכים לקחת בחשבון שמדובר בחוף ציבורי, כשמו כן הוא, פתוח לכל הציבור שרוצה להגיע. אם אתם בוחרים להתחתן בחוף ציבורי תהיו מוכנים שבין צופי החופה שלכם יהיו גם משפחות שהגיעו ליהנות מהים, ועל רקע הגלים בחופה או בתמונה המושלמת שלכם, אתם תגלו כי משה ומשפחתו בדיוק החליטו להיכנס לים לשחיה לילית.

אז מה עושים?
בארץ יש לא מעט מתחמי אירועים וגני אירועים במרכז ובצפון שמציעים מתחם אירועים עם רצועת חוף פרטית. היתרון הגדול במקומות האלה הוא גישה פרטית לרצועת חוף מבודדת בה ניתן לערוך את החופה, כאשר את האירוע ניתן לקיים במתחם סגור וממוזג. בצורה זו ניתן לשלב את החלום שלכם על חתונה על החוף, עם הרצון להנעים את האירוע לשאר המוזמנים, אשר פחות נהנים והגלים והחול.
מתחמי אירועים האלה מותאמים במיוחד לאירועים מסוג זה, ויכולים להציע שלל שירותים נוספים, אשר הזוג הצעיר לא חשב עליהם בעת תכנון החתונה, או נאלץ לוותר עליהם מפאת העלות.

אם אתם החלטתם שאתם פשוט חייבים חתונה על חוף הים, תבדקו את שתי האפשרויות שהצגנו כאן, החליטו על סמך התקציב שלכם ועל פי תפיסת העולם שלכם לגבי האירוע החשוב בחייכם. 

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?