איך לבחור נעלים לחתונה?

איך לבחור נעלים לחתונה?

כל כלה יודעת שבנוסף לשמלת כלה מהממת, היא זקוקה גם לנעלים יפות אבל נוחות ביום הגדול. אז איך בוחרים נעליים לחתונה?

הזמינו או בחרו את הנעליים מבעוד מועד

נעלי חתונה עם זר על השולחןאל תשאירו את בחירת הנעלים לחודש האחרון לפני החתונה. את הנעליים אתן צריכות כבר במדידה הראשונה של השמלה. כל שמלת כלה שתבחרו צריכה התאמות מבחינת גובה והצרה לפי גופכן. אם בחרתן שמלה, וקבעתן מועד לפגישה ראשונית עם התופרת להתאמת השמלה לגופכן, אתן חייבות להגיע לפגישה זו עם הנעל שבחרתן לחתונה.

אם הזמנתן נעל מחו"ל או בהזמנה מותאמת אישית, והיא עדיין לא מוכנה, בטלו את הפגישה עם התופרת או דאגו להגיע לפגישה עם נעל בעלת עקב זהה לנעל שהזמנתן לאירוע. חשוב מאוד שגובה הנעל יהיה זהה על מנת לבצע את מדידת אורך השמלה כמו שצריך.

אני רוצה להחליף נעלים בשלב הריקודים

מאוד לא מומלץ להחליף נעלים באירוע, אלא אם כן גובה העקב זהה בשני המקרים. כלות רבות רוצות נעלים שהצטלמו יפה בצילומי חוץ, אבל רוצות נעליים נוחות יותר לרחבת הריקודים. אם המכפלת של שמלה שלכן סודרה לפי עקב של 10 סנטימטר ותחליפו לכפכפים ברחבת הריקודים, השמלה פשוט תטאטא את הרצפה.

 

מאיזה חומר עשויה הנעל

שימו לב שחומר ממנו עשויות הנעלים שבחרתן. אם בחרתן נעליים עם נצנצים או אבנים, שימו לב שהתחתית של השמלה שלכן לא עשויה מטול. הטול עלול להיתפס באבנים או הנצנצים, אם יש קצוות חדים לאבנים.

 

צורת הנעל

כמעט בכל שמלה שתבחרו יראו את הנעל בצילומים וברחבת הריקודים. אם תבחרו שמלת פרינסס תפוחה, כל מה שיראו בעת הליכה זה ככל הנראה, רק את קצה הנעל, אבל אם תבחרו שמלה צמודה יותר, עם שסע מקדימה, הנעלים שתבחרו יראו במלואן. זו ההזדמנות שלכן להשקיע בנעלים שיראו כיצירת אומנות. אל תתביישו ללכת על משהו צבעוני, מצד שני אפשר ללכת גם על נעל שקופה, שמאריכה את הרגל. אך זכרו לבחור צורת נעל שמחמיאה לכן, בין אם זה סנדל, נעל עקב שפיצית או נעל עם פלטפורמה.

 

צוות גן הפקאן,
גן אירועים במרכז

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?