איך למצוא מקום לחתונה קטנה בשרון?

איך למצוא מקום לחתונה קטנה בשרון?

אם לא ויתרתם על החגיגה, ובכל זאת החלטתם לחגוג חתונה בימים המטורפים בהם משתולל וירוס הקורונה בכל העולם, הנה כמה טיפים מהצוות של גן הפקאן, גן אירועים בשרון שבו התחתנו לא מעט זוגות לאורך השנים.
בארצנו הקטנטונת אוהבים אירועים גרנדיוזיים ורבי משתתפים. חתונה בת 600 משתתפים לא נשמעת כדבר מופרך, ולכן זוגות רבים המחפשים מקום לאירוע אינטימי, נתקלים בקשיים, גם אם לא מדובר בימי קורונה.
אז איפה אפשר למצוא מקום לאירוע קטן? רב גני האירועים בשרון ובמרכז מתמחים באירועים גדולים יותר, ולכן פחות יתאימו לזוג שמחפש מקום לחגוג חתונה בת 100 משתתפים, אז מה עושים?

קישוט למרכז השולחן - גן הפקאן

אירוע במסעדה – שמעתם נכון, מסעדה. מסעדות רבות ישמחו לסגור עבורכם את המקום לערב אחת בהודעה מראש. אם מדובר במסעדה כשרה, לא תהיה לכם בעיה עם לערוך שם חתונה, בתנאי שהמקום גדול מספיק להכיל את כמות המשתתפים הרצויה. 
יש עוד כמה היבטים בהם תצטרכו להשקיע אם בחרתם לערוך אירוע במסעדה, כגון:
עיצוב המקום – לתמונה בשלב הזה צריכה להיכנס מעצבת אירועים שתדאג למיקום החופה, עריכת השולחנות וקישוט המקום לאירוע בהתאם לדרישתכם. בדרך כלל במסעדות אשר מציעות חללים לאירועים יוכלו להמליץ לכם על מעצבות שכבר עבדו במקום.

אירועי סולידי או מסיבת ריקודים – לא בכל מסעדה יש מספיק מקום לרחבת ריקודים. לזוגות מסוימים, שמעוניינים באירוע סולידי, זה בהחלט יכול להתאים. אך אם אתם מעוניינים באירוע "מקפיץ" כדאי לבחור מקום גדול יותר, ולדאוג גם לפירוק החופה, מיד לאחר סיום טקס החתונה, על מנת להשמיש את המקום הפנוי לטובת רחבת ריקודים.

אירוע בוילה פרטית – לארץ יש לא מעט וילות לאירוע פרטיים, בגודלן בהחלט יכולות להתאים לחתונה קטנה. אך למצוא וילה מתאימה זה לא דבר פשוט מכמה סיבות:
1. רב הוילות הגדולות נמצאות באזור הצפון או הדרום. אם אתם ורוב האורחים שלכם גרים באזור המרכז או השרון, וילה בגליל זה לא אופציה טובה עבורכם.
2. רב הוילות נבנו למגורים פרטיים או כמתחם אירוח, דהינו בחצר תמצאו בריכה מפנקת וג'קוזי, שיכולים להיות תוספת נהדרת לליל כלולות או ירח דבר, אבל הם מיותרים לחלוטין, אם אתם מחפשים מקום עם מדשאה גדולה, עליה תוכלו למקם את שולחנות האירוח ואת החופה.
אם מצאתם וילה מתאימה, אל תשכחו שבאירוע מסוג זה אתם גם חייבים להשקיע בקייטרינג טוב, שצריך לדאוג לא רק לאוכל מצויין, אלא גם לריהוט וכלים עבור האירוע שלכם.

חתונה, קטנה או גדולה, מצריכה לא מעט מחקר וחיפש ספקים. אך זכרו, ההשקעה בחיפוש, העלול לקחת מספר חודשים, עושה את כל ההבדל בין אירוע בינוני לבין אירוע שיזכרו כולם.

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?