איך לתכנן ברית בכמה ימים?

איך לתכנן ברית בכמה ימים?

תכנון ברית הוא כמו ה"מירוץ למיליון" של משפחה אחרי לידה. הפרס הגדול הוא אירוע מוצלח, שהאורחים יזכרו לטובה.
בתכנון של ברית האתגר הגדול ביותר הוא פרק הזמן הקצר בו יש לתכנן את האירוע. רב הזוגות בוחרים לדעת את מין העובר עוד בחודשי ההריון הראשונים, אבל כמעט אף אחד לא מתכנן מראש את הברית. ולכן אחרי לידה, ההורים הטריים עסוקים בחיפוש קדחתני אחר מקומות לברית, די, ג'יי וצלם.

תינוק לפני ברית מילה

איפה אפשר לחגוג ברית?

מכיוון שמדובר באירוע שניתן ואף רצוי לחגוג בשעות אחר הצהריים, ולא שעות הערב המאוחרות כמו חתונה או בר מצווה, קל יותר למצוא אולם או גן אירועים לברית. מתחמי אירועים רבים יוכלו לערוך אירוע צהריים ואחריו לערוך גם אירוע ערב. גן או אולם יתאימו במיוחד אם יש לכם מוזמנים רבים.

אפשרות נוספת היא ברית במסעדה גדולה המתאימה לאירועים מסוג זה. חגיגה במסעדה מתאימה בעיקר למשפחות שלא מתכננות אירוע ברית גדול מדי. אם יש לכם בין 50-100 אורחים, יהיה קשה למצוא אולם או גן אירועים אפשר ישמח לארח אתכם, גם אם מדובר באירוע צהריים.

וילות אירוח, לופטים או חצר הבית – הקורונה למדה אותנו שניתן לערוך אירועים קטנים גם בחצר האחורית של ההורים או בוילות אירוח מרווחות המציעות גינה גדולה, כמה חדרי שירותים ומטבח חיצוני.
אפשרות אירוח מסוג זה פחות עדיפה לחגיגת ברית. הסיבה העיקרית לכך היא התכנון הרב שדורש אירוע במתחם פרטי שכזה. כמו שאמרנו, הזמן לתכנון הברית הוא כמה ימים בלבד, ובנוסף למציאת מקום אירוח מתאים, אם אין לכם ולמשפחתכם חצר אחורית בה תוכלו לערוך את האירוע, אתם צריכים לדאוג לקייטרינג, וגם להשכרת שולחנות, כלים ואף מפות. כהורים חדשים, אתם צריכים לצמצם את התכנון למינימום האפשרי, ולא להוסיף לעצמכם משימות נוספות.
כמובן אם יש לכם מקום לארח 50-100 איש בחצר הבית, ויש לכם קייטרינג מומלץ שהשתמשתם בשירותיו בעבר, והוא יכול לטפל בכל האספקטים של האירוע, החל מהשכרת השולחנות ועד לבר משקאות, לכו על זה.

בידור לילדים

אל תשכחו שלאירועי צהריים, במיוחד ברית או בריתה, משפחה או חברים יכולים להגיע עם ילדים. אנחנו ממליצים לדאוג לילדים לבידור גם כן. אם אתם יודעים שלאירוע יגיעו כ-10 ילדים, השכרת שולחנות משחק יכולה להיות אפשרות מצוינת עבורם.

לא כל ברית חייבת להיות מלווה בריקודים, אבל אם בחרתם ללכת על די. ג'יי, כדאי ליידע אותו שיהיו ילדים באירוע ולסכם איתו על הפעלת הילדים בחלק מהזמן, בין ע"י מוזיקה (אפילו אם האורחים שלכם לא ממש אוהבים את סטטיק ובן אל), ובין ע"י הפעלה אחרת כלשהי.

מזל טוב להולדת הבן
מצוות גן הפקאן – גן אירועים במרכז

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?