איך מתכננים חתונה בצל הגבלות הקורונה המשתנות?

איך מתכננים חתונה בצל הגבלות הקורונה המשתנות?

אם יש לכם חברים שתכננו חתונה או שאתם בעצמכם עומדים להתחתן בעוד כמה חודשים, התקופה הזו אינה פשוטה. בנוסף ללחץ ההכנות, השמלה, ההזמנות, סידורי השולחן והקייטרינג, ישנו גם החשש שיהיה צורך להזיז את החתונה, במידה ויתחיל גל חדש של קורונה, או שהממשלה תחליט על הגבלות חדשות על אירועים המוניים. אז איך מתכננים אירוע במצב שכזה?

עיצוב חתונה צבעוני

שנת 2021 לימדה רבים לא ללכת על חתונות ענק של 600 משתתפים. רבים נוטים לכיוון חתונות מצומצמות יותר, אך גם כאן לא תמיד ניתן לקלוע להגבלות האפשריות. ההמלצה שלנו היא לתכנן חתונה בגן אירועים בשרון למספר משתתפים הראשוני שחשבתם עליו, ואם יהיה צורך לצמצם את האירוע לפי ההנחיות  קרוב ליום האירוע. חשוב מאוד לקרוא את החוזה עליו אתם חותמים, ולשים לב האם יש קנס לצמצום האירוע, ובאילו נסיבות הקנס מתבטל (אם בכלל) וכו'. מתחמי האירועים וחברות קייטרינג ידרשו מכם מינימום של אורחים, ומחיר מנה יהיה מבוסס על המינימום הזה, אז שימו לב לאותיות הקטנות.

אנחנו לא ממליצים לעשות את התכנון על סמך המספר המצומצם ביותר של האורחים שהיה מותר בהגבלות הקודמות, מכיוון שזה יגביל מאוד את האפשרויות שלכם למציאת ספקים מתאימים. לאחר כשנה וחצי של התמודדות עם הקורונה, ספקים וגני אירועים רבים הכניסו לחוזים שלהם גם את סעיפי הביטול האפשריים, אז מבחינה זו אתם במצב הרבה יותר טוב מזוגות שרצו להתחתן בתחילת המגפה.

במידה ויחולו שוב מגבלות, איך מודיעים לאורחים שהם אינם מוזמנים?

זו שאלה קשה לכל זוג צעיר שצריך לצמצם את מספר המוזמנים בצורה פתאומית. הפתרון הוא לנסח הודעה קצרה בסגנון הבא לשלוח לאורחים שנדרשתם לצמצם את החתונה. "לאור הנחיות קורונה האחרונות, אנחנו נאלצים לערוך את החתונה במתכונת מצומצמת. אנו מקווים שנוכל לחגוג אתכם את היום החשוב הזה איתכם בצורה אחרת בתקופה הקרובה".
לא מומלץ להודיע לכל האורחים שלכם הודעה על ביטול האירוע עקב וירוס הקורונה, ואח"כ תשלחו הודעה חדשה עם אותו התאריך רק לאורחים אותם החלטתם לשתף באירוע שלכם במסגרת המגבלות. הודעת ביטול תבלבל רבים ותניב שאלות מיותרות בקרב האורחים.

האם האורחים חייבים להציג תו ירוק בגן אירועים בשרון?

נכון לעכשיו אין חובה להציג תו ירוק בגן אירועים (אך נתון זה יכול להשתנות בכל רגע), אבל אם חשוב לכם שלכל האורחים שלכם יהיה תו ירוק, וזה באמת חשוב, במיוחד אם אתם מזמינים קרובי משפחה מבוגרים, ודאו שכל האורחים שלכם מודעים לעניין, ויוכלו להציג תו ירוק בכניסה לגן האירועים. אל תשכחו להודיע על כך גם לגן האירועים, כי על מנת לבדוק את התו הירוק של כל האורחים יש צורך להביא איש צוות נוסף לתחילת האירוע.

אירוע שמח ובטוח,
מצוות גן הפקאן
גן אירועים בשרון

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?