אלבום חתונה מעוצב, כבר לא מה שהיה פעם!

אלבום חתונה מעוצב, כבר לא מה שהיה פעם!

תחום האלבומים המעוצבים לאירועים, עברו בשני העשורים האחרונים מהפכה מהקצה אל הקצה הודות לזינוק הטכנולוגי שחל בתחום הצילום והעיצוב.

רבים זוכרים את הימים שבהם לקבלת אלבום מעוצב היה צריך להמתין כחודש-חודשיים לאחר האירוע. אלה היו אלבומים בהם הודבקו התמונות המודפסות בצורות מיוחדות, ולוו בשלל אביזרים כמו אטבים מיניאטורים ולבבות מעץ, כשכיום משתמשים בהם בעיקר בסדנאות יצירה לילדים. אך לפני העידן הדיגיטלי, מעצב אלבומים היה יושב שעות ופיזית מסדר ומדביק את תמונות החתונה אשר הודפסו בגדלים מתאימים באלבום.

החסרונות העיקרים של האלבומים מהדור הישן היו בעיקר:

עלות – בנוסף לעלות הצלם, תמיד התווסף עלות עבודת המעצב / מעצבת . תוספת זו הייתה מייקרת מאוד את כלל חבילת הצילום של האירוע.

משך ההכנה – בעבר לקח למעצב כמה שבועות טובים לעצב את האלבום, ועל מנת לקבל את התוצאה הסופית הטובה ביותר, היה צורך להיפגש עם המעצב לפחות פעם אחת.

שינוים – שינויים היו נקודת התורפה של העיצוב מהדור הקודם. אם לא הטלתם טאבו על סגנון עיצובי מסויים או שפשוט לא אהבתם את התוצאה הסופית, היה מאוד קשה לשנות משהו בשלבי העיצוב הסופיים.

שמירה לדורות – האלבומים המעוצבים של פעם מאבדים לצערנו מהיופי שלכם ככל שהשנים עוברות. התמונות מאבדות מצבען, פריטים דקורטיבים מתבלים ומתמלאים אבק. בקשו מההורים או מדודים להוציא את האלבום המעוצב שלהם מסוף שנות השמונים או אפילו מתחילת שנות התשעים, ותראו מה נשאר ממנו כיום. 

מתחילת שנות האלפיים, כאשר נכנס לעולמנו הצילום הדיגיטלי, תחום האלבומים המעוצבים עבר מהפך, והמעצבים הגרפיים תפסו את הנישה של העיצוב בתחום הצילום. כך יכלתם להצטלם בקלות על רקע הפירמידות במצרים או על החוף במקסיקו תוך שניות בודדות, ולקבל טיוטה של האלבום המעוצב שלכם תוך שבוע מיום האירוע. עם השנים, התפתחו לא מעט תוכנות עיצוב חינמיות ונוחות מאוד למשתמש הבסיסי ביותר. עיצוב תמונות נהיה פשוט יותר והעלות ירדה פלאים. שימו לב, כי אין זה אומר כי עלות עבודתו של צלם טוב, שיודע למצוא את התמונה המושלמת, יעלה לכם בימינו יותר זול, ההפך הוא הנכון, אך עם תמונות איכותיות, כל אחד יכול לעצב לעצמו אלבום חתונה מושלם.

 

כיום יש לא מעט אתרי אינטרנט שיוכלו להציע לכם שלל שבלונות לעיצוב אלבום חתונה, כולל שפע של תמונות רקע במגוון צבעים, שלל אפשרויות קולג' ועוד. לקבלת התוצאה הטובה ביותר השקיעו במציאת צלם, ועדיף אפילו צוות צלמים אם מדובר באירוע רב משתתפים, אשר יוכלו לספק לכם מגוון רחב של תמונות מכל שלבי ההכנה לאירוע ועד לרגעי הסיום המרגשים. הרי תמונות הם המזכרת המושלמת מהאירוע שלכם וחומר הגלם לאלבום החתונה אותו תוכלו לעצב במו ידיכם. 

מצוות גן הפקאן – גן אירועים בשרון

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?