בוחרים ספקים לחתונה? איך יודעים ממה להיזהר

בוחרים ספקים לחתונה? איך יודעים ממה להיזהר

כל חתונה או אירוע גדול אחר, מצריך עבודה עם ספקים שונים ומרובים. לצערנו לא כל הספקים עובדים לשביעות רצון הלקוח, ולכן בחרנו להציג לפניכם נקודות בסיסיות שיש לתת עליהן את הדעת בעת בחירת ספק זה או אחר.

זמן תגובה – אם הגעתם לספק זה או אחר דרך חיפוש בגוגל או קיבלתם את המייל שלו מחברים, זמן תגובה מקובל לפניה שלכם צריך להיות מקסימום 48 שעות. באופן כללי, נסו לתמיד לתת הערכה לכמה קשוב ספק זה או אחר לבקשות שלכם, ועד כמה הוא זמין לפניות שלכם. ספק שלא עונה לטלפון ביום האירוע, זה מלחיץ עד מאוד.

תכנון חתונה

חוזה בעל פה – אין דבר כזה, "אבל הבטחת לנו"! זכרו, כל הצ'ופרים שהספק מבטיח לכם בפגישה הראשונה, חייבים להיות רשומים בחוזה (או בנספח לחוזה או מייל, אם נוספו מאוחר יותר). אם זה לא רשום, הסיכוי הוא 50-50 שביום האירוע זה לא יקרה. אם זה חשוב לכם, וודאו שזה יהיה בחוזה, אם הספק לא מכניס את הכל לחוזה, זה צריך להדליק אצלכם נורה אדומה.

ביקורות – הרבה אנשים לא מאמינים בביקורות שהם רואים בגוגל או באתרי חתונות שונים, כי כל אחד יכול לכתוב אותם… ללא ספק יש בזה צל של אמת ובהחלט אפשר להתעלם מביקורות ללא טקסט, אבל בכל זאת אנחנו ממליצים לבדוק האם יש לספק זה או אחר ביקורות לא טובות. בני אדם הם מטבעם עצלנים, ולכן בן אדם שהחליט לכתוב ביקורת ארוכה ולא טובה לספק זה או אחר כנראה באמת מרגיש כך. שימו לב לכמה ביקורות לא טובות יש לספק זה או אחר, ואל תתעצלו לקרוא אותם.

מדיניות תשלומים – אם הספק מבקש את כל סכום העסקה מראש, או במזומן, דלגו לספק הבא. משהו פה לא ממש כשר!

מחיר נמוך מהמחיר הסטנדרטי – החלק הזה הוא קצת בעייתי, כי אתם צריכים לעשות די הרבה מחקר כדי להבין האם הספק מציע את השירות במחיר זול בהרבה יותר משאר הספקים. אל תבחרו את הספק הזול ביותר, קודם כל בדקו למה הוא זול משמעותית, האם הוא מציע את אותה חבילת שירותים בדיוק? האם הוא חדש בתחום? אין שום בעיה ללכת עם מישהו חדש, אבל הציפיות שלכם מהספק וההתנהלות שלכם מולו, צריכה להיות בהתאם. דאגו להסביר לו /  לה מה בדיוק אתם מצפים ממנו.

"אני יודע מה בדיוק אתם צריכים לחתונה שלכם" – אמרה זו מפי ספק כלשהו כבר צריכה להדליק אצלכם נורה אדומה. כל ספק קודם כל צריך להקשיב לכם ולהבין מה אתם רוצים לראות באירוע שלכם, ורק אז להציע לכם את השירות המתאים ביותר. אם אתם מרגישים שאתם נגררים ע"י הספק לדברים שאתם לא מתחברים אליהם, המשיכו בחיפוש אחר ספק אחר, ואל תוסיפו עוד ללחץ שלכם ביום האירוע. אתם צריכים להיות "באותו ראש".

אנחנו מקווים שעזרנו לכם,
צוות גן הפקאן
גן אירועים במרכז

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?