בחירת מוזיקה לחתונה בשרון  – בין ההחלטות החשובות להצלחת האירוע

בחירת מוזיקה לחתונה בשרון  – בין ההחלטות החשובות להצלחת האירוע

רוב הזוגות המתחתנים, מבינים כי בחירת הליווי המוזיקלי הייחודי לחתונה שלהם, לא פחות חשוב מבחירת גן אירועים בשרון או אולם במרכז. למצוא תאריך פנוי אצל הדי. ג'יי או להקה המומלצת או הטרנדית ביותר, זה לא פשוט.

מה האפשרויות שלכם לליווי מוזיקלי?

 

לרבים מאיתנו התשובה ברורה כשמש, עמדת די. ג'יי כמובן! אבל אתם תתפלאו לשמוע שכיום בשוק קיימות לא מעט אפשרויות נוספות ושילובים שונים, שיכולים להפוך את האירוע שלכם ליחיד ומיוחד.

ניתן לשלב די. ג'יי במהלך האירוע עם נגנים או להקה בקבלת הפנים או הכניסה לחופה. בתחום הלהקות חפשו  להקות בסגנון שאתם אוהבים. יש בשוק שפע של הרכבים מוזיקליים במגוון סגנונות, כגון פולק וקאנטרי, מוזיקה ברזילאית שמחה, שירי ארץ ישראל הטובה, או מוזיקת ג'אז נינוחה המתאימה לקבלת פנים רגועה יותר.

אם בחרתם להזמין לאירוע להקה, בדקו היטב כמה זמרים ונגנים יש בהרכב ומה הוא ההרכב הספציפי שיופיע באירוע שלכם, כיוון שלרוב הלהקות כיום יש מספר הרכבים. לכמות הזמרים והנגנים יש השפעה ישירה על עלות ההופעה, אך מצד שני לא כל אולם וגן אירועים יכול להכיל להקה גדולה מדי.

מוזיקה לחתונה

כאשר אתם בוחרים די.ג'יי שימו לב שהתקליטן מבין את הסגנון המוזיקלי שאליו אתם שואפים בחתונה שלכם. למה הכוונה? בפגישה ראשונה תקליטן מקצועי קודם כל יקשיב לכם, ורק אחר כך ישבח את יכולתיו המוזיקליות. כל אירוע או החתונה בהם הוא מתקלט צריכים להיות מיוחדים ולא שבלוניים, רק די. ג'יי מקצועי ידע להתאים לכם את הליווי המוזיקלי הייחודי לכם. בקשו ממנו להראות לכם עבודות שונות עם קהלים מגוונים, וראו האם באמת יש הבדל במוזיקה בין חתונה בה הקהל הוא צעיר, לחתונה בה הקהל מבוגר יותר.

אל תשכחו לברר באולם או גן אירועים במרכז שבו אתם סוגרים את האירוע שלכם, האם העסקה כוללת שימוש בתאורה והגברה, אם מקום האירוע לא מספק לכם את אלה, חשוב לברר אצל ספק המוזיקה שבחרתם את עלות התוספת עבור תאורה והגברה לאירוע.

 

כמובן כמו בכל דבר עונתי, אם סגרתם חתונת חורף, יהיה לכם הרבה יותר קל למצוא ליווי מוזיקלי טוב וזמין בתאריך המתאים לכם. גם המחיר, לעונה הפחות מבוקשת יהיה הרבה יותר נוח. ההבדל במחיר בין חתונת יולי לחתונת ינואר יכול להגיע להפרש של עד 30% במחיר.

מוזיקה היא אחד המרכיבים החשובים ביותר בחתונה שלכם, אל תתפשרו עליה! די-ג'יי טוב או להקה מקפיצה, תשדרג משמעותית את החוויה שלכם ושל האורחים שלכם. שמירה על תקציב שהצבתם לעצמכם חשוב להצלחת האירוע ולהרגשה שלכם, אך אם הליווי המוזיקלי בחתונה שלכם לא יהיה לטעמכם, אזי הפגיעה בחוויה לא תהיה שווה את החיסכון שיצרתם. נסו תמיד להתמקח או לחסוך על מרכיבי האירוע הנוספים, על מנת למצוא את התקציב הנחוץ למוזיקה טובה!

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?