בחירת מקום לאירוע בהתאם לעונה

בחירת מקום לאירוע בהתאם לעונה

האביב כבר כאן וזה תקופה מאוד מבוקשת אצל זוגות צעירים לחגוג את החתונה שלהם. אך אם אתם מעוניינים להתחתן באביב, אתם חייבים להתחיל את ההכנות לאירוע לפחות 3-6 חודשים מראש.
למה כל כך הרבה זמן מראש אתם שואלים? כי בחירת מקום מתאים לאירוע שלכם יכול לקחת זמן ובמאמר הזה אנחנו שמחים לתת לכם כמה טיפים לבחירת אולם או גן אירועים בשרון שיכול להתאים בול לצרכים שלכם.
שביל הכניסה לגן האירועים שלנו במרכז
1. עונת החתונה – אם הגעתם לגן אירועים בחודש מרץ והתלהבתם נורא משיחי הורדים ש פורחים סביב החופה בחוץ, כי זה שיחי הורדים נותנים אופי מיוחד וריח מדהים לחופה. שאלו את בעלי הגן מה עונת הפריחה של הפרחים הללו, כי אם אתם מתכננים חתונה ביולי, יתכן כי כל היופי הזה והריח הבלתי נשכח לא יהיה שם כלל.
לפעמים ההפך הוא הנכון, מאוד קשה לראות את יופיו של גן אירועים בעונת החורף, בה המדשאה נראית "עייפה" ואין פריחה כלל.

2. גודל המקום – אם אתם מתכננים חתונה ל-800 איש, לא כל אולם אירועים יוכל להכיל כמות כזו של אורחים. מאוד חשוב, לא רק לשאול את בעל האולם, אלא חשוב להציץ באולם עצמו ולראות את רמת הצפיפות בו, על מנת להבין האם המקום באמת יכול להכיל את כל האורחים שלכם.
רב גני האירועים אכן ערוכים לחתונות גדולות, ויכולים להכיל אירועים אפילו עד 1000 איש. הקושי מתעורר בדרך כלל אם אתם מעוניינים דווקא באירוע קטן יותר, לכ – 100 עד 200 משתתפים. במקרה כזה יהיה לכם יותר קשה למצוא גן אירועים שיסכים לאירוע בסדר גודל שכזה, אלא אם כן אתם יכולים להתפשר על תאריך, ולערוך את האירוע בימים שהגן פנוי ומוכן להפעיל את המקום לאירוע קטן.

3. מיקום האירוע – נכון שישראל היא מדינה קטנה, ולא לוקח יותר מדי זמן להגיע ממקום למקום, אבל אם נורא בא לכם על חתונה בחוף באכזיב, אבל רב האורחים שלכם בכלל מגיעים מהדרום, כדאי לכם לחשוב פעמיים האם מקום האירוע באמת מתאים לכם, במיוחד עם אתם מעוניינים להזמין כ-400-500 איש. האורחים שלכם יחשבו פעמיים האם להגיע לאירוע באזור מרוחק כל כך. אך אם אתם פשוט חייבים להגשים חלום, ולהתחתן דווקא במקום זה, אנו ממליצים לשקול כמה דברים:
– סיפקו תחבורה לאורחים המגיעים ממקומות מרוחקים. דאגו כי יעמדו לרשות האורחים אוטובוסים שיאספו אותם מכמה נקודות מרכזיות ויחזירו אותם בסיום האירוע.
– שיקלו חתונה קטנה יותר ודאגו לאפשרויות לינה באזור לאורחים
שתי האפשרויות הנ"ל מגדילות את ההוצאות שלכם לאירוע, אבל אם אתם פשוט חייבים להתחתן דווקא כאן, ההוצאה שווה את זה, הרי זה היום המיוחד שלכם.

אך גם כאן מאוד חשוב לחשוב על העונה בה אתם רוצים להתחתן, כי אם בחרתם בחוף הים או מיקום הררי כמקום האירוע, בדקו את מצב הרוח ומזג האוויר בעונה בה אתם מעוניינים להתחתן. לא ממש ניתן לערוך אירוע שצופה לים סוער בחודש מרץ. בשעות הערב יכול להיות גם די קר באזור הצפון, כך שבדקו זאת היטב לפני שאתם סוגרים מקום לאירוע.

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?