בחירת תסרוקת נכונה ליום החתונה

בחירת תסרוקת נכונה ליום החתונה

היום הגדול מתקרב, כמעט סיימתם עם בחירת כל הנחוץ – גן אירועים בשרון, שמלת כלה, חליפת חתן, די.ג'י. מה עוד נשאר? בישורת האחרונה לחתונה כלות רבות מתלבטות לגבי תסרוקת ואיפור. כאן נשמח לתת לכן כמה עצות לגבי בחירת תסרוקת ליום הגדול.

אני רוצה לנסות משהו חדש לחתונה שלי

כלה מסתכלת בחלוןזה היום הגדול שלך ואת רוצה להיראות בו מיליון דולר, אבל זה ממש לא היום בו צריך להתנסות בתסרוקת או תספורת חדשה. לכו על סגנון שאתן מרגישות בו בנוח, רק תעלו את הרמה. למשל אם את הולכת עם קוקו כל יום, לכי על קוקו משודרג גם ביום באירוע. ספר טוב יכול לעצב לך קוקו מהמם שהוא יצירת אומנות בשילוב אביזרי שיער מהממים.
אם אחותך או החברות אומרות שאת פשוט חייבת לעשות תסרוקת גבוהה ולהרים את השיער למעלה, כי זה פשוט נוח יותר, יפה יותר וכו', אל תתפתי. אם זה לא נראה לך טבעי, יראו את זה בתמונות בשפת הגוף שלך.

 

אל תנסי צבע חדש או תספורת

מאוד לא מומלץ לגזור את השיער לפני האירוע, נסי להאריך את השיער, כדי לתת לספר ולעצמך יותר אפשרויות ביום הגדול. מאוד לא מומלץ לנסות צבע שיער חדש בחודש האחרון לפני החתונה. המועד הנכון לנסיונות האלה הוא כחצי שנה לפני החתונה. בפרק זמן כזה אפשר בקלות לתקן את הכל התקלות שיכולות להיות בניסיונות האלה.

 

ניסיונות אפשר לעשות בחתונות של אחרים

אם את ממש רוצה לנסות תסרוקת חדשה, נסי אותה בחתונה של חברה. אירוע של מישהו אחר זו הזדמנות מצוינת לנסות תסרוקת שאף פעם לא העזת לנסות, אבל היית שוקלת לעשות לחתונה שלך. קבעי תסרוקת ניסיון עם הספר שלך ונסי. תצטלמי הרבה באירוע ותראי איך התסרוקת נראית מהצד, איך החתן לעתיד מגיב לשינוי והאם את מרגישה בנוח עם תסרוקת כזו.

 

מקווים שעזרנו לכן עם כמה טיפים של עשה ואל תעשה בתחום השיער לאירוע הגדול שלכן,
צוות גן הפקאן

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?