במה אתם יכולים לחסוך בעת תכנון האירוע?

במה אתם יכולים לחסוך בעת תכנון האירוע?

"אני רוצה אירוע שיזכרו". זה משפט שמנהלי האירועים שלנו בגן האירועים בשרון,  שומעים מזוגות רבים שעומדים להתחתן בגן הפקאן. אבל תתפלאו לשמוע כי יש לא מעט דברים שהאורחים שלכם לא יזכרו מהחתונה שלכם בכלל, ובהחלט ניתן לחסוך עליהם בעת תכנון האירוע. הנה רק כמה מהם:

הזמנות לחתונה

 

  1. הזמנות: אתם מחפשים שעות בין בתי דפוס שונים עד שאתם מוצאים את ההזמנה המושלמת, משלמים עליה הון תועפות ושמחים עד השמיים שהיה בדיוק את הכמות שאתם זקוקים לה. אתם יודעים מה קורה להזמנה שלכם כאשר היא מגיע ליעדה בדואר או נמסרת על ידכם לאורחים? היא מוצאת את עצמה על המקרר, בין לוח השנה לבין מגנט מזכרת מקפריסין עד יום האירוע, ואחר כך היא עוברת ישירות לפח. היחידים שישמרו את ההזמנה הם החתן והכלה. אז שיקלו היטב האם סכום הכסף שאתם מוציאים על כל הזמנה מוצדק באמת.

  2. ריקוד ראשון: וודאי ביקרתם בחתונה במרכז, בה הזוג הצעיר השקיע לא מעט שעות ולא מעט כסף, בכוריאוגרפיה של הריקוד הראשון שלהם. לרב היוזמה להשקעה זו מגיע מבן זוג אחד והשני פשוט נגרר אחריו בלית ברירה, כי זה יראה כל כך יפה בצילומים.

    אבל אם אתם חושבים לרגע כי אחד האורחים יזכור את הריקוד שלכם שנים ארוכות, אתם טועים בגדול. אורחים רבים מתרגשים בריקוד הראשון, אבל למעטים מהם באמת אכפת האם זה היה הוואלס הכי מדהים שהם ראו. הם מתרגשים לראות את הזוג הצעיר ולא את הכוריאוגרפיה!

  3.  מזכרות: זוגות רבים משקיעים את נשמתם בחיפוש אחר המתנה המושלמת לאורחים שלהם. אך אתם תתפלאו לשמוע כמה מהמזכרות האלה נשכחות על השולחנות בסיום האירוע.

    האורחים שלכם לא מצפים למזכרת, על מנת שכל אחד מהאורחים לא ישכח את המתנה שחיפשתם במשך חודשים ארוכים, אתם חייבים למצוא דרך יצירתית להזכיר לו בסיום הערב את העניין. עשו לעצמכם טובה והשקיעו את זמנכם ואת כספכם במשהו שבאמת משאיר רושם על האורחים שלכם.

ישנם עוד לא מעט דברים שנראים כמרכז האירוע לחתן והכלה, אך פחות חשובים לאורחים. לפני שאתם משקיעים זמן וכסף בכל דבר ועניין באירוע שלכם, עשו תכנון מקדים ושיקלו היטב. נסו לשים את עצמכם במקום האורחים או פשוט תזכרו באירועים בהם נוכחתם, האם פרט זה היה חשוב לכם, או שלא באמת היה משנה משהו עבורכם.

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?