דברים שזוגות רבים מתחרטים עליהם אחרי האירוע

דברים שזוגות רבים מתחרטים עליהם אחרי האירוע

מהרבה זוגות תשמעו שיום החתונה "פשוט טס". נכון, אתם מתכננים ומתכוננים ליום הזה במשך חודשים, ואז זה עובר כל כך מהר, והנה אתם כבר בסיום האירוע. אך דבר נוסף שאנחנו שומעים מלא מעט זוגות אחרי שהאירוע הסתיים הוא ש"… את זה ואת זה … היה צריך לעשות אחרת…". היום נביא לפניכם כמה מהדברים שמהם תוכלו ללמוד גם משהו עבור האירוע שלכם:

זוג מתנשק מתחת לחופה


1. אוכל: זוגות רבים מרגישים לא בנוח לאכול בחתונה שלהם. יש יותר מדי דברים לעשות, יותר מדי אורחים לראות ולהגיד להם שלום. טעות!!! אם אתם לא רוצים להתעלף על רחבת הריקודים או להשתכר מצ'ייסר אחד. דאגו לאכול משהו במשך היום, וגם בשעות הערב. דאגו להגיע מעט לפני האירוע לגן האירועים שבחרתם במרכז, וסכמו מראש על שולחן עם כמה מנות קטנות שיחכה לכם לפני החופה.
אפשרות נוספת, שלדעת רבים אף עדיפה, היא שולחן עם כוס שמפניה וכמה מתאבנים שיחכו לכם אחרי החופה. זה ייתן לכם לא רק הזדמנות לאכול, אלא גם לבלות יחד כמה רגעים ולחגוג את הנישואין לפני שאתם חוזרים לאורחים שלכם.

2. בילוי עם האורחים: ישנם אירועים בהם פחות מקובל שהחתן והכלה יפגשו את האורחים באזור קבלת הפנים, אך יש זוגות שמתחרטים על כך שבסוף הערב הם לא הספיקו לראות את כל האורחים שלהם. נכון שרבים מנצלים את שעות האוכל ל"צילומי שולחנות", אבל זה לרב נעשה בחיפזון, ולא ניתן להודות לדודה שולה או לחברת ילדות באופן אישי על זה שהיא הגיע לאירוע שלכם. 

3. לא לעשות הכל לבד: אם אתן בטוחות שאתן יכולות לתכנן את החתונה שלכם הכי טוב, לכו על זה! אבל, אתן פשוט חייבות לשחרר ביום החתונה עצמו. ומה הכוונה? תמצאו חבר / אח / דודה שיהיו אחראים לכל הספקים ביום החתונה. אתן לא יכולות לדבר עם ספק הפרחים שאינו מוצא את האולם או גן האירועים באמצע האיפור שלכן. עברו על תכנית האירוע אם האדם שבחרתם ומנו אותו לאחראי על הסידורים ביום הזה.

4. אל תלחצו על הפרטים הקטנים: זוגות רבים מגיעים לגן האירועים על סף התקף חרדה, ובסוף לא מבינים על מה היה כל הלחץ, הרי הכל זרם מצוין, גם אם הדי. ג'יי לא זכר כל שיר שהם ביקשו ממנו לנגן.

5. צילומים: תשאירו מספיק זמן לצילומים והגעה למקום האירוע, ודאגו להסביר לצלם מה בדיוק אתם מצפים ממנו. כל זוג רוצה להפסיק לצלם כמה שיותר תמונות טובות ואיכותיות, אך חשוב מאוד לתאם את צילומי החוץ לא צמוד מדי לאירוע עצמו. הצלם שלכם ככל הנראה עובד בצוות וצלם אחר יכול להתחיל לצלם את האורחים המגיעים, אך חתן וכלה לא צריכים לאחר לחופה שלהם כי הם לא הספיקו להצטלם מספיק.

למדו והשכילו מטעויות של אחרים, ונסו לא לחזור על טעויות אלה באירוע שלכם.
מצוות גן הפקאן – גן אירועים בשרון

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?