האם יהיו יותר חתונות ב – 2022?

האם יהיו יותר חתונות ב – 2022?

כמה מומחים בתחום האירועים ברחבי ארצות הברית פרסמו עוד בחודש יוני 2021 שבשנת 2022 צפויה עלייה משמעותית במספר החתונות הצפויות, ולכן זוגות צעירים צפויים לשלם יותר על שירותים שונים שאותם הם רוכשים לקראת האירוע שלהם.
זהו טרנד שרואים בכל רחבי העולם בעיקר בגלל זוגות רבים שנאלצו לדחות את החתונה שלהם ל-2022 בתקווה שוירוס הקורונה יחלוף מהעולם. אבל כמו שאנחנו לצערנו רואים בחדשות, 2022 עדיין נחווה בסימן המגפה שלא מרפה. נכון שהממשלות בעולם וגם בישראל, כבר פחות מחמירות, וסגירה מוחלטת של המשק לא ממש עומדת על הפרק, אבל אין לקחת בקלות דעת את ההגבלות שיכולות לחול על גני אירועים גם ב-2022. זוגות רבים שהזיזו את האירוע שלהם לתחילת שנת 2022, לא יודעים מה יקרה לאירוע שלהם כעת.

זוג מתנשק מתחת לחופה

האם תתקיים הנבואה ונראה עלייה לא רק בכמות החתונות בגני אירועים בשרון אלא גם בעלויות שכל זוג יצטרך לשאת בהם?
אם מצאתם גן אירועים בשרון או אולם שאתם ממש חייבים להתחתן בו עוד לפני הקורונה, יתכן והצעת המחיר שקיבלתם בעבר תשתנה בשנת 2022, זוהי התפתחות טבעית של כל עסק. אם אתם מוכנים להשקיע עוד כמה אלפי שקלים על מנת לא לוותר על המקום, אז דאגו לסגור תאריך מראש. אך אם חשוב לכם לעמוד בתקציב שקבעתם לעצמכם לפני שנה, פשוט המשיכו לחפש. יש לא מעט גני אירועים בשרון, במרכז, בצפון ובדרום ולרבים מהם יש שפע של תאריכים פנויים. אם אתם מספיק גמישים מבחינת תאריך, יש שלל גני אירועים שעדיין יעמדו בתקציב שלכם, פשוט תמשיכו לחפש.

אם מצאתם אולם או גן אירועים בשרון או במרכז, אבל אתם מתקשים למצוא צלם או מאפרת מהאזור, הפתרון הוא די פשוט, פשוט הרחיבו את אזור החיפוש שלכם. צלם מדימונה או מחיפה שאהבתם את עבודתו, ישמח להגיע לאירוע שלכם באזור המרכז או השרון אם תסכימו לשלם עבור זמן הנסיעה שלו.

אם אתם מתקשים למצוא ספקים לתאריך מסויים, אולי אתם מחפשים במקום הלא נכון? מי שמפרסם בפורטלים הגדולים, ככל הנראה יהיה קצת יותר עמוס, ופחות זמין. נסו ליהכנס לקבוצות פייסבוק מקומיות באזורכם, ושאלו אם יש ספקים מומלצים מהאזור שפנויים בתאריך שלכם. מומלץ לבקש תגובות רק מנסיון, כי אתם לא באמת מעוניינים לעבור על עשרות תגובות פרסומיות. עדיין מומלץ לפנות לספקים האלה ולראות את העבודות שלהם, אולי התוצאה באמת תמצא כן בעיניכם.

אם אתם מתכננים להזמין דברים כמו שמלת כלה או אפילו מזכרות מחו"ל מומלץ לעשות זאת מראש. זה לא ממש קשור לעניין של האם יהיו יותר חתונות ב-2022, אלא כיום קיימת בעיה בשרשרות האספקה ברחבי העולם, ויתכן והמשלוח שלכם לא יגיע בזמן.

מסר חשוב לכל הזוגות הצעירים אשר מתכננים את החתונה שלהם ב-2022 הוא, אל תלחצו! אם אתם גמישים תמיד תוכלו למצוא ספקים וגן אירועים שיתאימו לדרישות שלכם. החיפוש אולי יהיה קצת מאתגר, אבל לכל דבר יש פתרון.

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?