השמלה שלי לא מתאימה לסגנון האירוע – מה עושים?

השמלה שלי לא מתאימה לסגנון האירוע – מה עושים?

התאהבת בשמלת סטן שיקית וקלאסית, אבל סגרת חתונה בחיק הטבע, כעת את חוששת איך השמלה תראה בתמונות ובאירוע, ואף שוקלת להחליף לשמלה מתאימה יותר למקום החתונה?
בחרת שמלה בסגנון בוהו שיק, אבל כל פרטי האירוע שלך הם על טהרת הקלאסיקה? ועכשיו את לא יודעת איך לשלב את עיצוב השמלה בעיצוב החתונה, מבלי לוותר של השמלה או לשנות את העיצוב של כל החתונה.
כל מתכנן חתונות יגיד לך כי חייבים לבחור את הפרטים שאהבתן, והם כבר יעבדו על השילוב של כל הפריטים. אבל מה לעשות אם אתן מתכננות את החתונה בכוחות עצמכם? הנה כמה טיפים שיעזרו לכן:

כלה עם זר ראש

  1. המקום לא מתאים לשמלה – אל דאגה, אף אחד לא ישים לב שאין התאמה בין השניים. זכרי כי צילומי החתונה נערכים לרב במיקום שונה ממתחם החתונה, וכוללים לרב תמונות תקריב הכוללים את הזוג הצעיר על רקע הטבע או על רקע בניינים היסטוריים. גם בתמונות מרחבת הריקודים לא ממש יראו את המתחם האירוע הנבחר בצורה מפורטת מדי.
  2. השמלה אינה מתאימה לקונספט החתונה – אי התאמה זו קצת יותר בעייתית, אבל גם זה לא "סוף העולם". יש שלל דרכים להתאים את השמלה שלך לסגנון האירוע.

    – פרחים: אם התאהבת בשמלת בוהו שיק, בקשי מספק הפרחים שלך לתת לזרי מרכז השולחן מראה משולב של קלאסיקה ובוהו שיק. תוספת קלה של פרחים בסגנון הנכון תהפוך את זרי הורדים הקלאסיים, לשילוב נהדר של קלאסיקה ובוהו שיק. בסגנון דומה מומלץ לעשות גם את זר הכלה, שישלב ורדים או שושן צחור הקלאסיים עם פרחים בגווני בוהו.

– אביזרים: נסו להתאים אביזרי שיער או אפילו תכשיטים המתאימים לקונספט עיצובי הכללי של האירוע. התכשיטים יכולים להיות הקו המקשר בין שמלה שלכם לבין הקו העיצובי.

– תסרוקת: אם את מאוד רוצה ללכת על שמלת הבוהו שיק שהתאהבת בה, את יכולה ללכת על תסרוקת קצת יותר רשמית, שתתאים לסגנון הקלאסי של האירוע, או ההפך אם אהבת שמלת פרינסס תפוחה, אבל העיצוב שלך הוא בוהו שיק, לכי על תסרוקת שתהיה שילוב בין קלאסיקה לבוהו שיק, עם שיער אסוף בשורה חלקית, ולא תסרוקת מוקפדת מדי.

 

חשוב מאוד שתהי מרוצה מהשמלה שבחרת, אל תוותרי על שמלת החלומות שלך, גם אם היא לא ממש מתאימה לסגנון הראשוני של האירוע או המקום.

 

מצוות גן הפקאן
גן אירועים בשרון

 

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?