חתונה בימי קורונה – שלל פתרונות יצירתיים ועל מה מקפידים

חתונה בימי קורונה – שלל פתרונות יצירתיים ועל מה מקפידים

זוגות רבים לא האמינו שוירוס הקורונה, אשר השתלט על חיינו בתחילת חודש מרץ 2020, יהיה איתנו גם בחודשי הסתיו. רבים ויתרו על החתונה המתוכננת בחודשי האביב או הקיץ או החליטו לדחות אותה בתקווה שה"זעם יעבור".
אך היו גם כאלה אשר לא ויתרו על האירוע שלהם, ולא היו מוכנים להמתין עד למציאת החיסון, על מנת להתחתן. זוגות אלה חיפשו שלל פתרונות יצירתיים, אשר יתנו להם את האפשרות לחגוג את האירוע החשוב בחייהם, יחד עם שמירת ההנחיות. ישנם מספר נקודות שכל זוג צעיר היה צריך למצוא להן פתרון, אך העיקרית והמדאיגה שבהן היתה הגבלת התקהלות, אשר לא אפשרה קיום אירועים גדולים, בכדי למנוע הדבקה המונית באירועים.

לאור תקנות משתנות, המאפשרות אירועים למספר מצומצם של משתתפים, זוגות רבים נאלצו לצמצם את מספר האורחים באירוע שלהם. בנוסף היה צורך למצוא פתרון לשאר האורחים, עם הקפדה על שמירת מרחק והגנה יתרה על בני הדור השלישי.

הפתרונות כללו:

חתונת קפסולות – הפרדת האורחים ל-2 קפסולות או יותר, כאשר כל קפסולה עומדת בתקנות לחתונות בתקופת קורונה. בקפסולה אחת רוכזו בעיקר בני משפחה המבוגרים, אשר הוזמנו לחופה המסורתית ולקבלת הפנים. אילו החברים ו"החברה' הצעירים" הוזמנו למסיבת לילה מקפיצה, אחרי סיום החגיגה של הקפסולה הראשונה.

בחירת מקום לאירוע – הדגש עבר ממציאת מקום לאירוע בהתאם ל"מה שאוהבים" למציאת מקום שיוכל לאפשר שמירת מרחק מירבית, על מנת לשמור על הדור השלישי. שולחנות ל-12 משתתפים נשארו לצערינו בעבר, עתה המטרה היא ליצור שלל פינות ישיבה קטנות יותר, במרחק ניכר זו מזו, ובחירה במרחב פתוח ורחב ידיים, בין אם מדובר בגן אירועים או חתונה בחיק הטבע.

מיגון לאורחים – זוכרים את המזכרות שזוגות רבים העדיפו לתת לאורחים בסיום החתונה? אז בימי הקורונה את מקומם תפסו מסכות ממותגות ואלכוג'ל אישי, אשר מחולקים לכל אורח בכניסה לאירוע. ספקים רבים זיהו את הפוטנציאל שטמון במוצרים אלה בתקופה הקרובה, והחלו להציע שלל מסכות ואלכוג'ל אישי, שעליהם תוכלו להדפיס את תאריך החתונה שלכם ולהתאים עיצובים וצבעים לטעמכם האישי.

לארגן חתונה בתקופת הקורונה, זוהי אינה משימה פשוטה, אך מצד שני זו גם לא משימה בלתי אפשרית. אז אם החלטתם בכל זאת לחגוג את החתונה שלכם בחודשים הקרובים, אנו מקווים שעזרנו לכם בכמה עצות מועילות.

מצוות גן הפקאן – גן אירועים במרכז

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?