חתונה בימי שישי בשרון

חתונה בימי שישי בשרון

"מה פתאום חתונה בשישי בצהרים?" "מי בכלל ירצה להגיע לחתונה באמצע היום?" "תשמרו את הרעיון לברית או בריתה". נשמע מוכר?

כלה בכניסה לגן הפקאן

אז נכון שלא כל זוג מוכן לשקול להתחתן דווקא ביום שישי בצהריים, אבל חתונות בימי שישי בצהרים בשרון תופסות תאוצה, וכבר בהחלט לא מצטיירות כאירוע "הזוי" באמצע היום.
אם גם אתם שוקלים חתונה בשיום שישי, זה הזמן לעבור על היתרונות של אירוע מסוג זה:

1. נוח לאורחים – ישראלים רבים לא עובדים בימי שישי, ולכן יהיה לאורחים שלכם קל יותר להגיע לאירוע שלכם ולשמוח בשמחתכם. בעיני ישראלים רבים הזמנה לחתונה היא "קנס", ולא רק כספי. זוגות רבים בוחרים דווקא את יום חמישי לחגיגת החתונה שלהם. אבל עבור האורחים שלהם אירוע בסוף שבוע העבודה הוא לא תענוג גדול, ורבים מהם היו מעדיפים לנוח על הספה מול הטלוויזיה במקום לגרור את עצמם לאולם או לגן אירועים. אך אם בחרתם להתחתן דווקא ביום שישי, האורחים שלכם יגיעו לחתונה רעננים יותר, ישמחו בשמחתכם ויהנו מהאוכל הטוב והמוזיקה המצויינת.

2. מחיר האירוע וזמינות המקום – אירוע חתונה בשישי הם אירועים פחות מבוקשים בארץ, ולכן תוכלו למצוא גן אירועים בשרון או במרכז במחיר נוח הרבה יותר, מאשר אירוע ערב באותו הגן. אם תמיד חלמתם להתחתן בגן אירועים מבוקש, אבל כדי להתחתן במקום צריך לשריין בו תאריך שנתיים מראש, נסו לבדוק האם המקום פנוי ביום שישי בצהריים. ככל הנראה תוכלו להשיג תאריך מתאים יותר בקלות, ובמחיר נוח לא פחות.

3. זמינות ספקים – גם מעצבות, די. ג'יי ומאפרות מבוקשים יהיו זמינים יותר לאירוע בשישי, מאשר לאירוע ערב. נכון, שיהיו גם ספקים, אשר יעדיפו לוותר על האירוע ולא לעבוד ביום שישי, אבל רק ספקים מעטים יכולים להרשות את זה לעצמם.


יש עוד לא מעט יתרונות נוספים שלא הזכרנו כאן, אבל אנחנו בהחלט ממליצים לכל זוג צעיר לשקול את האפשרות של חגיגת האירוע החשוב בחייהם דווקא ביום שישי. אם זה מתאים לאופי שלכם, אל תחששו מדעתם של הסובבים אתכם ולכו על זה!

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?