חתונה במדבר – כן שמעתם נכון!

חתונה במדבר – כן שמעתם נכון!

משהו בנוף של המדבר מושך אליו לא רק מטיילים רבים כל שנה, אלא גם זוגות צעירים שמחפשים מקום בלתי נשכח לאירוע שלהם. הנוף המדברי יכול להוסיף לכל חתונה ולאור הדרישה הגוברת לאירועים בטבע ואירועים מיוחדים בלוקיישנים מיוחדים, בשנים האחרונות נפתחו כמה מתחמים בדרום, כדוגמת כפר הנוקדים, אשר מצעים חופה תחת כיפת השמיים על רקע שקיעה מרהיבה ואפילו מאהל לינה לזוגות המתחתנים ולאורחים לרוצים ללון במקום אחרי חתונה עד אור הבוקר. 

רוב מתחמי האירועים מדבריים מאפיינים בסגנון עיצובי אתני כולל לרב מאהל בדואי או זולות מדבריות.
כאן לא תמצאו אווירה מוקפדת ושולחנות מוסדרים עם מפות לבנות, נגן סקסופון בקבלת פנים וכו', למקום הזה מתאימה קבלת פנים בסגנון בדואי ססגוני עם כיבוד קל ומוזיקה אתנית, חאפלה בדואית ולא הגשת פילה סלמון בליווי סלט נבטי חיטה.

אם אתם וחבריכם מתחברים לסגנון האתני, חתונה מדברית, יכולה להתאים לכם בול! 

אל תיבהלו אם המקום לא נראה בדיוק כמו שחלמתם עליו. מעצבת חתונות טובה תשמח לאתגר להפוך לוקיישן טוב ומקום שכולם ידברו עליו עוד חודשים. חשוב מאוד למצוא מעצבת שמבינה את הרצונות שלכם, ואף מומלץ לבקר איתה בחאן או במאהל בו אתם שוקלים לערוך את החתונה שלכם. היא תוכל להעריך את הפוטנציאל של המקום ולתאם ציפיות ביניכם לבין בעל המקום, לפי הצרכים שלכם.

אל תשכחו גם מהאוכל, מקומות המתמחים בחתונות במדבר מצוידים לכל הנחוץ לקייטרינג, אך זכרו כי מדובר במקום אתני וחפשו קייטרינג שיוכל להכין מאכלים שיתאימו לאווירה במקום. מה דעתכם על אירוע על טהרת הפויקה או הגשת מגשים גדולים של אורז, ירקות ובשר למרכז השולחן?

אם אתם לא בונים על ליל כלולות רומנטי, בררו על אפשרות לינה במאהל. חבר'ה צעירים וצעירים בנפשם יהנו מאווירת ביחד מיוחדת של המאהל, ומארוחת בוקר כיפית על רקע זריחה מדברית.

אז אם נמאס לכם מאולמות וגני אירועים במרכז, ובא לכם חתונה בסגנון אחר, נסו חתונה מדברית לא סטנדרטית. אם זה עבד במקרה של יהודה לוי ושלומית מלכה, אז גם לכם זה יכול להתאים.

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?