חתונה בעיני החתן

חתונה בעיני החתן

כשזה מגיע לחתונה, כולם משתמשים בביטוי "הזוג הצעיר" בבחירת האולם והעיצוב וההזמנות וכו'. אבל לרב הכלה מעורבת הרבה יותר בתכנון האירוע מאשר החתן. אך אם נשאל נישואים טריים ממה היה אכפת לחתן באירוע או באיזה שלב בתכנון הוא היה שותף או אף הוביל, נקבל תשובות מעניינות:

אוכל – רב החתנים בהחלט מעורבים בשלב הזה של תכנון האירוע. לכל גבר חשוב מה הוא והאורחים שלו יאכלו בחתונה. החלק הזה, שכולל גם טעימות, בדרך כלל מעניין את החתן והוא שמח לקחת חלק בו.

עיצוב – כאן רב הכלות מודות כי החתן לא היה מעורב כמעט בכלל, ויש סיבה טובה לכך. רב הגברים פשוט לא מסוגלים לבלות שעות בפינטרסט בחיפוש אחר תמונה של זר מושלם למרכז השולחן. אתן יכולות לתת לחתן משימה של לבנות משהו מיוחד שקשור לחזון העיצובי שלכן, אבל אתן חייבות לכוון למיומנויות שלו. אם במשך 3 שנים שאתם מכירים, לא ראיתן אותו עם פטיש ביד, ככל הנראה זה לא הצד החזק שלו, אך אם הוא "בוב בנאי" מלידה, נצלו את היכולות שלו.

סבלנות – חתנים רבים אומרים שבמהלך תכנון החתונה, סבלנות היא המפתח, כי הכלה, שאחראית לרב לתכנון האירוע, לעתים קרובות לחוצה מאוד ויש צורך להיות שם בשבילה ולתמוך בה, בסבלנות רבה!

איש מפתח ליום האירוע – הקפידו למנות איש מפתח שיתמוך בכם ביום האירוע. החתנים מבינים שאם הם או הכלה צריכים להתרוצץ בין צילומים מקדימים, לגן האירועים על מנת לענות על השאלות של הספקים השונים, זה לא יעבוד טוב במיוחד. מי אתם חושבים יביא לכם אוכל ב"מירוץ יום החתונה" או יסמן לדי.ג'י שאתם מוכנים לריקוד הראשון שלכם? אל תנסו לטפל בהכל לבד ביום האירוע, תמנו אדם שיכול לטפל בזה, והסבירו לו מה אתם מצפים ממנו.

כוריאוגרפיה לריקוד ראשון – רב הנישואים הטריים בשלב הזה מגלגלים עיניים ומודים שהם עשו את זה רק כדי לשמח את האישה לעתיד (לרב הם שנאו כל רגע מהחזרות והריקוד). אם החתן לעתיד לא אוהב לרקוד, או לא טוב מדי בתחום זה, כלות יקרות אל תענו אותו, ותחשבו פעמיים האם אתן הייתן רוצות להרגיש לא ממש נוח בחתונה שלכן, כאשר עיני האורחים עוקבות אחרי כל צעד שלכן.

בברכה,
מצוות גן הפקאן – גן אירועים במרכז

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?