חתונה בתקופת החגים

חתונה בתקופת החגים

זוגות רבים מתלבטים האם תקופת החגים היא תקופה טובה לחתונה. מצד אחד רוב הזוגות בהחלט מבינים שאולי זו אינה תקופה אידיאלית לחגיגה, כיוון שמדובר בתקופה עמוסה מדי לרבים בסביבתינו, רובינו עמוסים בהכנות לחג, קניות, בישולים ועוד. איך נוכל למצוא עוד זמן עבור ביקור בחתונה?
מצד שני, אירוע שחייבים להגיע אליו בתקופת החג, מוציא את רובינו משגרת הריצות והבישולים, ולערב אחד מאפשר לנו לשקוע באווירת שמחה.

שזירת פרחים

מבחינת הזוג הצעיר, המעוניין לערוך אירוע בגן אירועים במרכז או אולם אירועים בשרון, הבחירה בתאריכים הקרובים לחגי ישראל מהווה מספר יתרונות ברורים:

זמינות – מכיוון שזוגות רבים מעדיפים לא להתחתן בסמוך לחג הפסח או ראש השנה, תאריכים אלה נשארים פנויים גם בגני אירועים המבוקשים ביותר. אם אתם חולמים להתחתן דווקא בגן אירועים זה או אחר, אך מתקשים למצוא תאריך פנוי, נסו לברר אם התאריכים בסמוך לחגי ישראל פנויים.

עלות – זה פועל יוצא ממה שכבר אמרנו למעלה. מכיוון שתאריכים אלו פחות פופולריים בקרב הזוגות הצעירים, בעלי אולמות וגני אירועים מעדיפים לתת הנחה בעלות האירוע, על מנת שהמקום לא יישאר ריק.
כמובן שגם הספקים האחרים, אשר מעדיפים לעבוד בתאריכים הנ"ל, ישמחו לתת לכם מחיר נוח יותר, כי הביקוש לשירות שלהם בתקופה זו יורד משמעותית.

אם בכל זאת בחרתם לערוך את החתונה שלכם יומיים לפני חג הפסח, אנחנו ממליצים לכם, לא להתבייש או להתעצל, ולבקש מהאורחים שלכם לוודא את הגעתם. יש לא מעט דרכים לעשות זאת בימינו, החל מתזכורת על האירוע בסמס או ווטסאפ עם בקשה לאישור הגעה ועד לשיחה אישית עם האורחים לשם אישור הגעה. הדבר נחוץ על מנת לקבל תמונה כוללת של מספר האורחים האמיתי שצפוי להגיע לאירוע. דאגו לסכם עם בעל האולם או גן האירועים על מספר אורחים מינימלי או אפשרות לצמצום האירוע במידת הצורך.

זכרו, רק אתם, אשר מכירים את האורחים שלכם ואת ההרגלים שלהם, יכולים להבין האם חתונה בתקופת החגים מתאימה להם. זכרו כי חתונה ללא אורחים, זה אירוע עצוב ויקר. אם נורא בא לכם להתחתן יום לפני חג הסוכות, אבל אתם יודעים שרב האורחים לכם עסוקים באותו היום בבניית הסוכה וקישוטה, שיקלו לבחור תאריך מתאים יותר.

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?