חתונה מבלי לשבור את הכיס – יש חיה כזו?

חתונה מבלי לשבור את הכיס – יש חיה כזו?

לצערנו התשובה היא לא. אולי זה לא ישמע לכם רומנטי במיוחד, אבל חתונה זה הוצאה כספית די גדולה, שתשפיע בתחילת חייכם כזוג נשוי, ותאמינו שאתם לא רוצים להתחיל את החיים המשותפים שלכם עם חוב של חמישים אלף שקל.

ישנם פרטים שאי אפשר לוותר עליהם בעת תכנון האירוע, כמו בחירת אולם או גן אירועים בשרון, בחירת די. ג'י או צלם טוב, אבל יש שפע של דברים עליהם אפשר לוותר בקלות, מבלי לפגוע באיכות האירוע שלכם.

 

הנה רק כמה מהם:

עיצוב שולחנות באדום

פרחים או עיצוב מיוחד – סידורי פרחים, במיוחד כשמדובר באירוע גדול, יכולים לעלות לא מעט כסף. שירותי מעצבת הם דבר נהדר, אבל גם הם עולים לא מעט. אם אתם סגרתם תאריך בגן אירועים מכובד, בררו לגבי עיצוב בסיסי שהם נותנים. במקרים רבים, יש אפילו כמה אפשרויות עיצוביות לחופה ומרכזי שולחנות שהמתחם יכול לספק לכם. כל מה שנשאר לכם זה לרכוש זר כלה.

 

הזמנות מודפסות – עשו טובה לעצים ולתקציב שלכם ושלחו הזמנה דיגיטלית לאורחים שלכם. גם דודה חיה כבר יודעת להשתמש בווטסאפ, אז בהחלט לא חייבים לרוץ בין בתי דפוס ולבחור הזמנות שיעלו לכם כמה אלפי שקלים ובין כה וכה יסיימו את חייהם בפח.

 

מזכרות – זה  בהחלט נחמד לקבל מזכרת בסיום החתונה, אבל אף אורח לא מגיע לחתונה כדי לקבל מזכרת. האורחים שלכם מגיעים כדי לשמוח אתכם ביום המיוחד שלכם, ואם הם יצאו מהאירוע ללא מזכת, זה לא ממש יהרוס להם את הערב. גם אם תשלמו על מזכרת 2 ש"ח החתונה של 500 איש, החיסכון שלכם יהיה 1000 ש"ח.

 

נעלי חתונה – כלות רבות לא יסכימו איתנו כאן, אבל השקעה בנעלי עקב מהממות רק לחתונה, זה בזבוז מוחלט. נכון שבצילומים נעלי עקב לבנות יפיפיות מצטלמות נהדר, אבל אתן צריכות נעליים נוחות, כי את כל המיוחד  המיוחד הזה אתן תבלו על הרגליים. האם תוכלי לרקוד כל הערב בנעל חדשה? אף אחד לא יראה את הנעלים שלכן מתחת לשמלת הכלה, אז לכו על נעליים נוחות.

 

שמלות כלה מרובות – הטרנד של החלפת שמלות כלה תפס תאוצה בעשור האחרון. הודות למפורסמות וכוכבות ריאליטי שהחליפו כ-2-3 שמלות בחתונה שלהן. אבל אם אתם מתכננים אירוע עם תקציב מוגבל, אתן לא ממש יכולות להרשות זאת לעצמכן, אלא אם כן אתן רוכשות שמלות כלה באסוס או נקסט. רשתות אלה מציעות שמלות כלה אטרקטיביות במחירים שווים לכל כיס, כך שאם אתן באמת חייבות 2 שמלות, נסו להתפשר ולרכוש שמלות מוכנות מאחד האתרים הנ"ל.

 

מקווים שעזרנו לכם לחסוך מעט כסף בתקציב האירוע שלכם.
צוות גן הפקאן

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?