חתונה קטנה – רק ככה תחגגו אותה נכון!

חתונה קטנה – רק ככה תחגגו אותה נכון!

מה שהתחיל בתור הנחיות של משרד הבריאות בגלל משבר הקורונה, הפך לטרנד החתונות החדש של חורף 2021-22 . היום הרבה מאוד זוגות שמעדיפים דווקא לחגוג חתונה ואינטימית. אם גם אתם מאותם זוגות שרוצים לחגוג חתונה קטנה מיוחדת ונעימה, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת בשביל לחגוג חתונה מושלמת שתתאים בדיוק למה שאתם רוצים ותהיה מיוחדת יותר מכל חתונה שהאורחים שלכם אי פעם ראו!

אז אם אתם רוצים לחגוג את חתונת השנה? הנה הטיפים של המקצוענים המובילים בתחום שיעזרו להפוך את החתונה שלכם לחתונת השנה הבלתי נשכחת!

– אם אתם מחפשים דרך לחגוג את יום החתונה האינטימי שלכם, אז כדאי שתחשבו שיש דרכים אחרות לעשות זאת. הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא לתת את הטון לאירוע. במילים אחרות, אתם חייבים למצוא את התקליטן הטוב ביותר! לא משנה אם מדובר על חתונה גדולה או קטנה, בחירת תקליטן מקצועי לחתונה היא קריטית! הוא זה שיקבע אם האירוע שלכם יהיה שמח או שאתם והאורחים שלכם הולכים להתבאס. לכן, חשוב לא רק למצוא את הטוב ביותר אלא גם לתת לו לעשות את מה שהוא יודע.

– תנו לאורחים להיכנס לאווירה על ידי חלוקת כוסות קוקטיילים כבר בכניסה לאולם, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא רק להציב כמה כוסות שמפנייה בכניסה לאולם ותהיו בטוחים שהשמפניה כבר תעשה את שלה והאורחים שלכם הולכים להיכנס לאווירה נעימה.

יש גם כמה דרכים אחרות שבהן יכולים ליצור אירוע בלתי נשכח מבלי להוציא יותר מדי כסף. אלה כוללים מציאת מקומות ואולמות אירועים שיש להם גמישות להצעות הזוג הצעיר, כמו ממשהו יצירתי עם האוכל באירוע כמו הגשתו על צלחות לא תואמות או שימוש בפריטים כמו מסנני קפה במקום מפיות, או כל דבר אחר שיכול להיות טוויסט בעיצוב, שהאורחים שלכם עוד לא ראו.

חופה מעוצבת-גן אירועים בשרון

 

חתונה קטנה היא לא יותר זולה!

יש נטייה של זוגות רבים לחשוב שאם יש להם חתונה קטנה ההוצאות שלהם יפחתו, אבל זה ממש לא הדבר הכי נכון. חתונות קטנות נחשבות לרוב כפחות משוכללות ופחות יקרות מחתונות גדולות יותר. ובכל זאת, זה לא אומר שהן לא יכולות להיות מהנות ומשמעותיות באותה מידה. בוא ננסה להבין למה חתונה קטנה היא לא פחות יקרה. התשובה מאוד פשוטה, כל דבר מתחלק לכמות יותר גדולה של אורחים גורם לכם לפחות הוצאות בגלל המתנות שמקבלים.

כמה רעיונות לחתונה קטנה שיכולים להיות מיוחדים וכדאי לכם לחשוב עליהם:

– חבר מנהל את הטקס : אתם יכולים כמובן לתת לרב לנהל את הברכות, אבל רגע אחד לפני שהרב מתחיל את הברכות, כדאי למצוא חבר שיספר קצת על הזוגיות שלכם, ייתן לאורחים להכיר אתכם ויהפוך את החופה והתחלת האירוע למשהו מיוחד יותר ואישי.

– פשטות בקישוט ובלבוש : אתם לא חייבים לעשות עיצוב מאוד גדול ומפואר, גם עיצוב מינימלסטי ובסיסי לאירועים קטנים יכול להיות מושלם, ואפילו יצור אווירה המתאימה יותר לסוג האירוע שלכם.

אנחנו יודעים שחלמתם להתחתן כל חייכם ואנחנו רוצים להגשים את החלום שלכם. אז תנו לנו להפוך את החתונה שלכם ליום שחלמתם עליו! נדאג לכל שלב בתהליך: מהתכנון והעיצוב הראשוניים ועד לטקס ולקבלת הפנים. המטרה שלנו היא לגרום לכם ולמשפחתכם להרגיש שזו החתונה שלכם. אנחנו רוצים להעניק לכם יום מושלם עם כל הפרטים הקטנים, כדי שתוכלו ליהנות מחוויה הבלתי נשכחת הזו.

נכתב בשיתוף עם אתר ויקטוריה צילום אירועים : https://photovictoria.co.il/

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?