חתונות אחרי קורונה – מה ישתנה?

חתונות אחרי קורונה – מה ישתנה?

מגפת הקורונה השפיע על תחומים רבים של חיינו בשנה האחרונה. בילינו די הרבה ימים בבית, הכרנו את כל הפונקציות של פלטפורמת הזום, למדנו על היתרונות והחסרונות של חל"ת ועבודה מהבית.
תחום האירועים נפגע קשה מאוד ב-2020 וזוגות רבים שכבר סגרו אולם או גן אירועים במרכז, נאלצו לבטל את האירוע או לדחות אותו בכמה חודשים. אחרים בחרו לקיים את האירוע במסגרת המגבלות שהוטלו על קיום אירועים, דהיינו עם כמות אורחים מצומצמת ביותר.
אך האם המגפה תשאיר את סימניה על תרבות האירועים שלנו? לפי הטרנדים האחרונים בעולם, התשובה היא ככל הנראה כן.

זוג מתנשק מתחת לחופה

חתונות קטנות ואינטימיות – בגלל הגבלות קורונה, הזוגות הצעירים נאלצו לצמצם משמעותית את רשימת האורחים שלהם. זוגות רבים הבינו שחתונה גדולה, עם 500 משתתפים, לא מתאימה להם וחתונה קטנה שנכפתה עליהם בעקבות אילוצים שונים, היא ברכה, כי להיות מוקף במשפחה קרובה וחברים טובים בעת אירוע המשמעותי בחייכם מהווה יתרון אדיר על פני קהל גדול שאת רובו אתם לא מכירים. מארגני אירועים רבים ברחבי העולם משוכנעים ש 2021 תהיה שנת החתונות האינטימיות המאופיינות במספר מצומצם של משתתפים. 

חתונות עם לינה – בהמשך לטרנד החתונות האינטימיות עם כ-25 משתתפים, הזוגות הצעירים רבים מעוניינים לשדרג את האירוע שלהם בדרכים שונות ואפילו להאריך אותו. חתונות בסופי שבוע הכוללות לינה בחאן, בצימר או בוילה מפנקת, לכל משתתפי האירוע יתפסו תאוצה בשנה הקרובה. מה יכול להיות יותר טוב מאשר לרקוד על אור הבוקר, ואחר כך לפגוש את האורחים לארוחת בוקר מפנקת? 

גני אירועים ואירועים באוויר הפתוח יהיו פופולריים עוד יותר בשנה הקרובה – ב-12 החודשים האחרונים רבים מאיתנו בילו בסגר ובידוד לא מעט ימים, ולכן אנשים יעדיפו להזמין את אורחיהם לאירוע באוויר הפתוח ולא באולם אירועים סגור.

על מנת להתאים לדרישות החדשות של הזוגות המחפשים מקום לאירוע מצומצם ואינטימי, ספקים רבים יאלצו להתאים את עצמם למציאות החדשה, ויתכן וסל השירותים המוצא על ידי מארגני האירועים יצטרך לכלול שירותים שטרום קורונה לא היה להם ביקוש עקב עלותם או עקב שינוי בהרגלי הצריכה בתחום האירועים.

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?