חתונת חורף בגן אירועים

חתונת חורף בגן אירועים

עונת החורף היא עונה המתאימה בעיני רבים מאיתנו דווקא לאירועים באולמות סגורים ולא בגני האירועים.
גני אירועים בשרון ובמרכז הם מקום אידיאלי לחתונת אביב או קיץ. גני אירועים רבים הם אי של פרחים ועצים מלבלבים, המהווים חלק בלתי נפרד מהקסם של המקום. המרחב הגדול, הכולל שטחים נפרדים לקבלת הפנים, החופה והאולם המרכזי, העיצוב המוקפד והמשתנה מגן לגן ועוד.

האם בעונת החורף עדיין שווה לערוך חתונה בגן אירועים?

לצערנו אין ביכולתנו לתת תשובה חד משמעית לשאלה זו, מכיוון שזה תלוי בצורת ההערכות של הגן לעונת החורף. כיום יש כמה שיטות שגני האירועים נוקטים על מנת להתאים את עצמם לעונת החורף:

שולחנות מעוצבים באדום


1. בחלק מגני האירועים, בניהם גם גן הפקאן, חתונה בחורף תתקיים במתחם סגור וממוזג (חימום או קירור) במהלך כל השנה. בעלי גני האירועים, וגם הזוגות הצעירים, מבינים כי גם בחתונת קיץ לא כל אורחי האירוע ייהנו מהחום והלחות של חודשי יולי אוגוסט, ויש צורך בסביבה נעימה ונוחה יותר.
הכנות לחורף בגני אירועים אלה מסתכמות באזור החופה ואת אזור קבלת הפנים לעונה הגשומה. ברב הגנים קבלת הפנים עוברת לאולם המרכזי, ובזמן החופה, אשר מתקיימת גם היא באולם המרכזי, צוות הגן, "מעלים" את אזור קבלת הפנים, ומחזיר לאולם את המראה המוקפד, הכולל רק שולחנות ערוכים ורחבת ריקודים.

2. בחלק מגני האירועים, אשר בהם אין מבנה מרכזי ממוזג, אלא האירועים נערכים תחת כיפת השמים, בחודשי החורף מרכיבים מבנים זמניים או אוהלים גדולים, אשר מספקים מענה לצרכי הזוגות אשר בחרו להתחתן בגן פתוח בעונת החורף.

במקרה השני קשה מאוד לזוג צעיר לבחור בגן אירועים זה או אחר, כי הם אינם יודעים איך יראה הגן בחורף. במקרים רבים ניתן לראות תמונות של מבנה הגן בחורף, אבל זה לא תמיד משקף את המציאות. לכן זוגות רבים, אשר חוששים להתאכזב ביום האירוע, מעדיפים לא להזמין אירוע בגן כזה, לפני שהם רואים את מבנה החורף במו עיניהם.

למרות שחלק מגני האירועים מאבדים קצת מהיתרונות אותם הם מציעים בעונת הקיץ, גם בעונת החורף הם מהווים מקום מעולה לאירוע שלכם, ועלותם יורדת משמעותית בעונה זו. נצלו את העונה הפחות מבוקשת בחגיגת אירוע במקום שתמיד חלמתם.
מצוות גן הפקאן – גן אירועים במרכז

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?