חתונת חורף בעד ונגד

חתונת חורף בעד ונגד

עונת החתונות בישראל מתמקדת בעיקר בחודשי האביב והקיץ – בין אפריל לספטמבר. אך יש גם זוגות שמעדיפים להתחתן דווקא בחודשי החורף. נכון שבחתונת חורף יש יותר אי ודאות בעניין מזג האוויר, ויש חשש שחלק מהאורחים לא ירצו להגיע לאירוע בגשם זלעפות, אך לזוגות שבוחרים להתחתן דווקא בחורף בהחלט יש כמה סיבות טובות לבחירה זו:

אירוע חורף בגן אירועים בשרון



זמינות – זוגות רבים מגלים מהר מאוד שאם הם רוצים להתחתן בחודשי הקיץ, קשה מאוד למצוא תאריך פנוי באולם או גן אירועים במרכז, אותו הם אהבו. הביקוש לאירועי קיץ לרב עולה על ההיצע, ולכן זוגות רבים נאלצים להתפשר על תאריך או יום האירוע, על מנת לחגוג דווקא באולם או גן שאהבו במיוחד.
לעומת זאת כאשר אתם מעוניינים להתחתן דווקא בחודשי החורף, כמו אוקטובר עד פברואר, זמינות התאריכים הפנויים באולמות האירועים או גני האירועים, היא רבה יותר וזוג צעיר בהחלט יכול לבחור יום בשבוע שיותר מתאים לו, ולא להתפשר על חתונה ביום האחרון שנשאר לגן האירועים להציע.

מחיר – עקב עודף ביקוש על היצע, בחודשי הקיץ, עלות חתונה בגני אירועים או באולמות אירועים, גבוהים בכ-20% ממחירי אותם גני האירועים או אולמות בחודשי החורף. ולכן זוגות רבים, אשר התקציב שלהם מוגבל, יכולים לחסוך לא מעט כסף בחתונת חורף. כמו שאתם יכולים לתאר לעצמכם, עלות גן האירועים היא ההוצאה המשמעותית ביותר בתכנון החתונה, ולכן הגיוני ביותר לחסוך דווקא בעלות המרכיב הזה.


גם עלויות נוספות, כגון עלות ספקים כגון צלם, DJ, או מאפר,  ירדו משמעותית בחודשי החורף. מחירי השירותים של כל ספקי האירועים, תלויים ישירות בכמות העבודה שיש להם באותו החודש. חודשי החורף הפחות מבוקשים ע"י הזוגות הצעירים, מאפשרים לזוגות שאכן מעוניינים בחתונת חורף, לזכות במחירים נוחים יותר מספקים איכותיים יותר.

אז אם החלטתם להתחתן דווקא בעונת החורף, אל דאגה! יש לכם כמה יתרונות מעולים על הזוגות אשר בחרו להתחתן דווקא בעונה החמה. נכון שחתונת חורף מאתגרת יותר מבחינת מזג האוויר ומציאת מקום צילומים הולם, אך גם לחתונת יולי, שהטמפרטורה יכולה להגיע ל-40 מעלות בצל יש אתגרים דומים.

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?