חתונת צהריים בחודשי הקיץ – תענוג או עינוי?

חתונת צהריים בחודשי הקיץ – תענוג או עינוי?

חתונות בימי שישי במרכז או בשרון, קיבלו תאוצה בשנים האחרונות. הזוגות הצעירים מבינים שקיום האירוע ביום שישי יכול להוזיל להם את עלות החתונה בעשרות אלפי שקלים.

כלה - חתונה בסימן ים

החיסכון נובע מזמינות אולמות וגני אירועים במרכז, אשר שמחים להגדיל את ההכנסות שלהם, ולערוך אירועים גם בימי שישי. מצד שני הדבר נוח גם לזוגות צעירים אשר מקבלים את האולם או הגן המבוקש במחיר נוח יותר. אסור לשכוח גם את החיסכון בעלות הצילום, עיצוב והמוזיקה בעת קיום החתונה דווקא ביום שישי בצהרים.
אבל למרות החיסכון הקורץ לכל זוג צעיר שמגלה מהר מאוד שחתונה זה "עסק יקר", יש עונה אחת שחתונת צהריים פחות מומלצת בה, והיא עונת הקיץ. הקיץ הישראלי מתאפיין בטמפרטורות גבוהות, אשר הופכות אירועי צהריים, במיוחד בגני אירועים, לסיוט הן מבחינת האורחים, אשר נאלצים להזיע בחופה שעה 13:00, והן מבחינת החתן והכלה, אשר עומדים תחת החופה בשמש יוקדת בצהרי היום לבושים בשמלה, שלפעמים שוקלת לא מעט, ובחליפת חתן עם שרוול ארוך.

גני אירועים רבים כבר מזמן הצטיידו במאוורי ענק ומצננים שנועדו להנעים את אזור החופה, ואילו האירוע העיקרי מתקיים בתוך אולם ממוזג, אך לרב בחודשי הקיץ הישראלי, שום מאוורר לא יוכל להביס את החום.
גם אזור קבלת הפנים נמצא לרב בשטח פתוח ולא ממוזג, כך שהאורחים שלכם נאלצים "להתבשל" בחוץ זמן רב, לפני שהם מגיעים לאולם הממוזג להמשך האירוע
.
אם בכל זאת החלטתם על אירוע צהריים בחודשי הקיץ, הקפידו במיוחד לבדוק את גן האירועים אותו אתם שוקלים לבחור. הגיעו לאירוע צהריים באותו מקום, התרשמו לאזור קבלת הפנים והחופה, האם בעלי האולם עושים את המיטב על מנת להנעים ולקרר את המקום.
אם החלטתם בכל זאת ללכת על חתונה ביום שישי בחודשי הקיץ, יש כמה כללים שכדאי להקפיד עליהם גם באזור קבלת הפנים:
1. דאגו לשתיה מרובה, מגוונת ומקוררת לאורחים שלכם.
2. אוכל מותאם לעונה – כשחם בחוץ, מעטים מאיתנו ירצו לאכול אוכל כבד או עתיר בשומן או רוטב. חשבו איזה מאכלים קלים או אפילו קרים יכולים להתאים לקבלת הפנים שלכם.
3. דאגו למספיק מקומות ישיבה מוצלים באזור קבלת הפנים ואזור החופה.

4. שיקלו לקצר את זמן קבלת הפנים, או למצוא פתרון ממוזג בחלק זה של האירוע שלכם.

אם בחרתם באירוע צהריים בתקופת הקיץ, הכי חשוב שלאורחים שלכם יהיה נעים באירוע שלכם, על מנת שהאירוע שלכם יזכר לכולם בתור אירוע שמח ונעים, ולא כאירוע שהתאפיין ב"חום אימים בצהרי היום".

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?