טיפים לחתונה קטנה ומיוחדת

טיפים לחתונה קטנה ומיוחדת

זוגות רבים נאלצים להסתפק בחתונה קטנה על מנת לעמוד בהגבלות המוטלות על כולנו בעקבות הקורונה. אך יש לא מעט יתרונות לאירוח של 50 אורחים ולא 500 אורחים. אם אתם נאלצים לצמצם את רשימת האורחים שלכם, ומזמינים רק את המשפחה הקרובה וחברים שאתם באמת רוצים לראות בחתונה שלכם, קבלו מספר רעיונות יצירתיים שלא הייתם יכולים לממש בחתונה רבת משתתפים.


1. השקעה גדולה יותר בעיצוב – תמיד חלמתם על זר לבן ענק שימשוך תשומת לב למרכז השולחן? עלות זר כזה על 20 שולחנות עלולה להגיע לכמה אלפי שקלים, אך החתונה קטנה עם מעט משתתפים ושולחנות, אתם בהחלט יכולים להרשות זאת לעצמכם. זו רק דוגמא קטנה של מותרות שתוכלו להרשות לעצמכם בחתונה קטנה.

2. מה דעתכם על חתונה עם קוד לבוש מסוים? קשה לבקש מ-500 אורחים להגיע לבושים בלבן, אך אם מדובר באירוע אליו הוזמנו רק 50 אנשים הקרובים ביותר לחתן והכלה, בהחלט ניתן לקבל "חתונה לבנה".
חתונת נושא יכולה להתאים במיוחד לזוגות שבחרו להינשא ברבנות, ולערוך מסיבת חתונה קטנה לחברים הקרובים, שמהם תוכלו לבקש להגיע לאירוע בקוד לבוש מסויים. מה דעתכם על חתונת "תחפושות"?

3. מתנה אישית לכל אורח – אתם זוכרים את המזכרות שלפעמים מקבלים בסיום החתונה? בחתונה קטנה אתם יכולים לתת לכל אורח, מתנה אישית קטנה, המתאימה לו או לא, או לפחות גלויית תודה אישית. תחשבו כמה נעים יהיה לכל אורח לקבל מהזוג הצעיר, מתנה או גלויה עם תודה אישית על השתתפות בחתונה. חתונה קטנה מאפשרת לכם להודות באופן אישי לכל אחד ואחת אשר הגיעו לשמוח בשמחתכם. ולתת לכל אורח יחס אישי במהלך החתונה.

4. טרנד חדש שתופס תאוצה במיוחד בחתונות קטנות זה פוד טראק. קייטרינג מסוג זה לא מתאים לאירועים גדולים, כי כאשר יש משתתפים רבים, העניין יוצר תורים ארוכים בהמתנה לאוכל, אך אם יש לכם כ-50 אורחים, שיכולים לבחור בין 2 אופציות של אוכל, מוגשות בצורה מיוחדת ללא המתנה מיותרת, זה יכול ליצור עניין מיוחד לאורחים שיזכרו את האירוע שלכם שנים רבות.

בברכה,
צוות גן הפקאן – גן אירועים בשרון  

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?