טרנדים חמים לחתונת קיץ

טרנדים חמים לחתונת קיץ

הקיץ, הוא ללא ספק, העונה המועדפת על הזוגות המתחתנים בישראל, בעיקר מהסיבה הפשוטה שניתן לבחור האם לערוך את החתונה והחופה בגן אירועים פתוח או באולם המשלב גן לקבלת הפנים. האווירה הקלילה, שעון הקיץ ומזג האוויר הם כמובן סיבות נוספת לבחירת העונה החמה, שכן בקיץ, האווירה ואף הלבוש הם שמחים וצבעוניים בהשוואה לחורף המתאפיין בצבעים דרמטיים יותר.

טרנדים וטיפים בעיצוב חתונות קיץ:

שזירת פרחים

הצבעים המאפיינים את הקיץ הם בעיקר צהוב, ורוד, כתום ותכלת. הצבעוניות העזה יכולה להתבטא בשלל דרכים, כאשר הקלאסית והמוכרת היא באמצעות פרחים צבעוניים הפורחים בצבעי הקיץ. אלו משדרגים את העיצוב של כל גן ואולם אירועים. בנוסף לפרחים שיעטרו את חתונתכם, ישנן חתונות המשלבות באירוע עמדה ייחודית לשזירת פרחים המעניקים קישוט ססגוני לאורחים ומוסיפים צבע משמח לחגיגה (מתאימים מאד לחתונת צהריים).

ואם כבר מדברים על עמדות, אז מלבד עמדה לשזירת פרחים ניתן לשלב עמדות מרעננות נוספות עבור האורחים כגון עמדה לבלוני סבון, או עמדה המעניקה כובעי קש המוסיפים לחוגגים טאצ' קייצי ואופנתי ומשמשים כמתנה נהדרת לבאי החתונה. גם עמדת מניפות מנייר או מקש, ישמחו את האורחים ויוסיפו צבע לרחבת הריקודים ויעזרו בהפגת החום בעת הצורך. רעיון נוסף שישדרג חתונת קיץ, הוא עמדת כפכפים או עמדת שמשיות אשר ישמחו כל אורח המגיע לחתונה במזג אויר חם.

טיפים וטרנדים למנות אוכל בחתונת קיץ:

אוכל קיץ לחתונות

 

קו האווירה הקליל והשמח של הקיץ, ממשיך עם רעיונות קיציים לשדרוג החוויה הקולינרית בחתונה. לדוגמא סירה המלאה בפירות קיציים הנכנסת הישר לרחבת הריקודים ומצננת את הרוקדים, או עמדת קוקטיילים בהתאמה אישית הנמצאת ברכב וינטג' גדול ומשדרג את עיצוב המרחב ומספק לו נופך נוסטלגי.

עוגת חתונה מפוארת ונוסטלגית היא טרנד שעושה קאמבק לאחרונה ויכולה להתאים במיוחד לחתונות קיץ. עוגת חתונה המורכבת מכמה קומות ומקושטת בקישוטים צבעוניים ממש כמו בחתונות מלכותיות, היא חלום מתוק עבור חובבי המתוק והנוסטלגיה ואפילו הופכת למוקד צילום תמונות של האורחים.

וכמובן שאי אפשר בלי עמדת קרטיבים או עמדת גלידה המספקת לכל אחד זריקת אושר קרירה ומכניסה בקלות את המשתתפים לאווירת הקיץ.

חתונות קונספט בקיץ:

טרנד נוסף ומוצלח המתאים מאד עבור חתונות קיץ, הוא חתונות קונספט בהשראת  לוקיישנים קיציים מרחבי הגלובוס. בין חתונות הקונספט אפשר למצוא חתונה בסגנון טרופי ובה מורכב העיצוב משלטים צבעוניים המקשטים את הגן או האולם, צמחייה טרופית כקישוט, מרכזי שולחן בצבעים חזקים ובולטים, עמדת שייקים של פירות טרופיים קרירים ומרעננים, כיסאות נח הנותנים תחושה של חוף קאריבי מגשי פירות הפרושים באזורי החגיגה השונים וכמובן, "חופה טרופית" פרחונית וצבעונית.

רעיון נוסף לחתונת קונספט הוא חתונה בסגנון פייסטה מקסיקנית. המקסיקנים ידועים בחגיגות הצבעוניות והשמחות בכל רחבי מקסיקו. חגיגות אלו בעלי מאפיין מוכר של צבעים, כובעים, סגנון מוזיקלי וכמובן אוכל מקסיקני שמח וצבעוני. הצבעים החזקים בשילוב מאפיינים בולטים מהמדינה הססגונית כגון קקטוסים, גולגולת מקושטות, סרטים, דגלונים וקישוטי נייר צבעוניים וכן פיניאטות בצורות שונות התלויות באולם, בשילוב עם קוקטיילים מקסיקניים אופיינים כמו מוחיטו מספקים אווירה של מסיבת חוף בקנקון שבמקסיקו. אם תוסיפו לזה גם עמדות אוכל רחוב מקסיקני כגון: טאקוס ובוריטו וגם מוזיקה מקסיקנית אופיינית, תוכלו לקבל את החוויה המקסיקנית המושלמת – הולה!

ישנם עוד טרנדים רבים וקונספטים מיוחדים שאפשר לשלב בחתונות קיץ שכמובן תלויים בתקציב המבוקש של הזוג. מה שחשוב הוא שתכירו את האפשרויות, אנחנו בגן הפקאן – גן אירועים בשרון, מזמינים אתכם לשאול ולאתגר אותנו ולאפשר לכם ללכת עם החלומות שלכם. הרי כפי שאמרו לנו פעם: "מתחתנים רק פעם אחת" – ואם כך, אז עדיף בקיץ.

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?