טרנדים מגניבים לחתונה ב-2022

טרנדים מגניבים לחתונה ב-2022

אנחנו מתקרבים בצעדי ענק לעונת החתונות. האביב כבר בפתח, ויש לא מעט טרנדים חדשים שכדאי לשים אליהם לב:

שמלות כלה עם שרוולים נפוחים ו/או מחוך

מבחינת קולקציות של מעצבים שונים בארץ ובעולם, אפשר לראות כי סדרת ברידג'סטון משפיעה על אופנת החתונות השנה. יותר ויותר כלות בוחרות שמלות עם שרוולים תפוחים ומחוכים לקראת החתונה שלהם בשנת 2022.

מגפת הקורונה השאירה אותנו עם חשק לחגיגות גרנדיוזיות, שמלות בולטות ואביזרים גדולים. הכלות רוצות להיות בולטות בסטייל שלהן, שרוולים נפוחים ומחוך המדגיש את הגזרה, עושים את העבודה מצויין.

כלה עם פנינים

הפנינים חוזרות ובגדול

כשזה מגיע לחתונה, הפנינים שוב חוזרות לאופנה השנה. זה מתחיל בפנינים המעטרות שמלות כלה, ועד לקישוטי שיער, מניקור, ואפילו נעלי כלה מעוטרות פנינים. אם השמלה מאפשרת לכן, לכו על תליון פנינים או אפילו שרשרת קולר מיוחדת מעוטרת בפנינים.

 

טבעות מוערמות

טבעות סוליטר ששלטו בשוק טבעות האירוסין תקופה ארוכה, צפויות להתחלף בטבעות "מעורמות" (כמה טבעות דקות משולבות אחת מעל השניה) מכל הסוגים – עם אבן גדולה בטבעת המרכזית או בלעדיה, שילובי מתכות ועוד. רבים אוהבים טבעות מסוג זה, כי בטבעת אחת אפשר לשלב מספר טבעות, אשר יזכירו לך מאורעות שונים בחיים, ובעתיד תוכלי להוסיף לטבעת זו עוד שכבות שיסמנו את השלבים הבאים בחייך, כגון הולדת הילדים.

 

אוכל

מה צפוי להיות פופולרי בעונת החתונות של 2022 מבחינת אוכל?
גם כאן לקורונה יש השפעה ישירה עלינו. הצפי הוא שיותר זוגות יזנחו את הבופה המוכר ויעדיפו מנות אישיות, מוקפדות ומעוצבות שיחכו לאורחים בדוכנים ייחודיים או יוגשו ע"י מלצרים. "אוכל אצבעות" למיניו הרבים ישלוט בקבלות פנים רבות השנה.
אם אתם רוצים לפנק את האורחים שלכם, לכו על כמה עמדות קוקטיילים מיוחדות, שיוסיפו לחגיגה.

 

חגיגה באוויר הפתוח

בגלל שבשנתיים האחרונות, בילינו יותר מדי ימים בסגרים ובידודים, חשוב לזוגות רבים שהחתונה שלהם תתקיים בחוץ, בין אם מדובר בגן אירועים בשרון או בפרדס תפוזים שיהפוך לאותו ערב למקום קסום עבור האירוע שלהם. אם גם אתם מעוניינים בחופה בחוץ, האפשרויות רבות ומגוונות, כל מה שנשאר הוא לבחור את האפשרות המועדפת עליכם.

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?