כיצד לבחור את הציוד למסעדה

כיצד לבחור את הציוד למסעדה

מסעדות מחויבות לשמור על תנאי היגיינה, איכות ושירות מהיר, אותם ניתן להשיג באמצעות ציוד תעשייתי מתקדם. המאמר יפרט כיצד לבחור ציוד מקצועי למסעדה.

מה הציוד הרלוונטי למסעדות?

ציוד למסעדות צריך להיות יעיל, נוח ואיכותי על מנת להוציא מנות במהירות. ככל שהציוד יהיה חדשני ומקצועי יותר, כך תזדקקו פחות לכוח אדם. לדוגמה: מדיח כלים תעשייתי יפנה את כוח האדם במסעדה למשימות אחרות וינקה את הכלים למשעי. בנוסף, מדיח תעשייתי יכול להכיל כמות גדולה של כלי אוכל שיחסכו לכם זמן. בדומה לכך, מקפיאים לאחסון והקפאה של כמויות גדולות של מזון יחסכו לכם מקום וישמרו על טריות המזון. מקפיא תעשייתי גדול מתאים בעיקר לאולמות אירועים שצריכים להגיש מנות לכמות רבה של אנשים מדי ערב. כדי להכין אוכל איכותי במהירות ובכמויות גדולות חשוב גם לרכוש גריל גז ותנור מקצועיים, סירים, מחבתות ופלאנצ'ות גדולות כדי לחמם את המנות. חשוב לרכוש גם ציוד עבור שתייה כדי לספק מים ושתיה קלה באופן שוטף כמו: בר מים, מכונות שתייה וכו'. בנוסף, מכונות קרח על מנת שהסועדים יוכלו לקרר את השתייה ומכונות קפה, הן ציוד הכרחי במסעדה.

כיצד לבחור ציוד למסעדה?

מומלץ לבחור ציוד חדש למסעדה ולא משומש או לקוי שעלול להפסיק לעבוד עקב שימוש ארוך. הציוד חייב להיות תקין, בטיחותי, עם אחריות של היצרן. לפיכך, יש להתרשם מהציוד החדשני אותו מוכרות החברות המתמחות בכך. רכשו ציוד למסעדות בו תעשו שימוש ולא ציוד שאינו רלוונטי לצרכים שלכם. חשוב לעשות רשימה של הציוד הנדרש ולערוך השוואת מחירים בין החברות השונות, אך עם זאת לא להתפשר על האיכות. עשו הערכה של כמות הסועדים במסעדה והתפריט אותו אתם מגישים והתאימו את הציוד הדרוש להכנת המנות ולשירות הסועדים. הציוד התעשייתי ישפר את השירות של המסעדה, איכות המנות וזמן הוצאתן לסועדים.

נוחות מעל לכל

עובדי המטבח והשפים צריכים ליהנות מציוד חדשני ומתקדם. הנוחות תשפיע על המוטיבציה שלהם ולא יהיה להם צורך להיאבק בציוד לקוי או לחכות זמן רב לכלים נקיים, לתבשיל או למאפה. תנור תעשייתי ישפר את מיומנויות האפייה שלהם, הם יוכלו לאפות כמויות גדולות ולשרת מספר רב של סועדים. חשוב לזכור שהמטבח הוא מקום דינמי עם לחץ רב המופעל על העובדים כדי שיעבדו בזריזות וינקו באופן יסודי את המשטחים בין בישול לאפייה. מסעדה עם ציוד איכותי תפחית את הלחץ ולכולם יהיה נוח יותר.

מי ממונה על בחירת הציוד?

בחירת הציוד צריכה להיעשות באמצעות אדם מקצועי המתמחה בקולינריה. לפיכך, השף הראשי יבחר את הציוד הדרוש לו ולעובדים האחרים במטבח. הוא יודע אלו כיריים או תנור הוא צריך, אלו כלים ובאיזה גודל וכד'. השף הוא הדמות הדומיננטית במטבח ולכן יש להיוועץ עימו למען הצלחת המסעדה.

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?