מה חשוב בעת בחירת תפריט לחתונה?

מה חשוב בעת בחירת תפריט לחתונה?

אם אתם כבר בחרתם גן אירועים בשרון, בו אתם מעוניינים לחגוג את החתונה שלכם, והגעתם לשלב בו אתם מתאמים ערב טעימות מול מארגן החתונה, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה.
בדרך כלל, לערב טעימות הזוג הצעיר לא מגיע לבדו. מקובל להגיע עם הורים או חברים שיעזרו לכם בהחלטה הקולינרית החשובה, שלרבים מאיתנו זוהי אחת מהבחירות החשובות בהפקת החתונה. 
אז בשבילם הנה כמה דברים שעליהם את צריכים לתת את דעתכם:

הבשרים שלנו - אוכל מיוחד בקבלת פנים

האם האוכל מתאים לאורחים שלכם?

אתם נורא אוהבים סושי, והמקום מציע תפריט סושי מגוון, אך לפני שאתם מתפתים לפנק את האורחים שלכם בקבלת פנים מלאה בסושי, חשבו האם כל האורחים שלכם אוהבים סושי או דג נא. חשבו האם ההורים שלכם או הסבים שלכם יהנו מסושי כמוכם. אותו דבר מתייחס גם מאכלים מתובלים מדי שלא מתאימים לכל אחד.
נסו לחשוב גם על הגבלות בריאותיות, כגון פינת מאכלים ללא גלוטן או פינת קינוחים ללא סוכר. כנ,ל לגבי חתונה טבעונית או חלבית או בשרית (נטו בשרים). התפריט בחתונה צריך להיות מגוון ומתאים לקהל רחב – ולא רק להציג את הטעם הקולינרי של החתן והכלה.

נסו להתאים את התפריט לעונת האירוע:

אם אתם מתחתנים בעונת הקיץ, אנו ממליצים לבחור דווקא במנות קרות, כגון ראפים למיניהם או אנטיפסטי. ואילו החתונה שלכם מתוכנת לחורף,  אל תתביישו לשלב מרקים טובים בקבלת הפנים, עם דגש להגשה איכותית וחומרי גלם מעולים.

האם ניתן לשנות את המנות ולהתאמן לרצונכם?

אם תשאלו את אנשי המכירות של גן האירועים או האולם , התשובה ברוב המקרים תהיה "בוודאי" .
"האם אתם רוצים את הסלט פחות מתובל?" – אין בעיה.  "רוצים יותר רוטב על הדג? – אין בעיה. אם השף וצוות המטבח רגילים להתאים את התפריט לדרישות בעלי האירוע בדרך קבע, רצונכם יכובד- וזה קורה בעיקר בחתונות קטנות.  אך לצערנו מעטים אולמות וגני האירועים שאכן מסוגלים לעמוד בהבטחות שכאלו. לא מדובר כאן באי רצון לכבד את בקשתכם, אלא כי הכנת מנות אוכל למספר רב של משתתפים אינה דבר פשוט והעובדים במטבח פועלים לרוב ע"פ מתכונים של השף. והשף לא נמצא עם כל טבח וטבח בעת ההכנה.  זה טבעי שאם הצוות לא רגיל לעבור על דרישות הזוג לפני תחילת ההכנות, זה ישכח בלהט הרגע. המלצתינו כאן היא שאם אתם לא בטוחים לגבי מנה מסוימת, וותרו עליה ואל תסמכו כי ביום האירוע היא תהיה מוכנה בדיוק לפי דרישתכם.

אנו מקווים שעזרנו לכם, ועשינו קצת "סדר בראש" לקראת ערב הטעימות שלכם
צוות גן הפקאן – גן אירועים בשרון

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?