מה תאכלו בחתונות ב-2021?

מה תאכלו בחתונות ב-2021?

שנת 2021 התחילה עם מבצע חיסונים בכל רחבי הארץ ורבים מאמינים שבקרוב נוכל אם לא לנצח, אז לפחות להשתלט על וירוס COVID-19 ולחזור לחיינו, כולל ביקור בתיאטרון, טיסות לחו"ל וחגיגת אירועים. אך רבים חושבים שלמרות החזרה לשגרה הרגלים רבים מתקופת הקורונה ישארו איתנו גם בשנים הבאות וישפיעו על חיינו גם בעתיד.
מארגני חתונות ובעלי אולמות ברחבי העולם מדווחים על כמה טרנדים מובילים בעולם הקייטרינג לאירועים, הנה רק כמה מהם:

  1. פחות קבלות פנים בסגנון בופה, ומעבר להגשה בשיטות יצירתיות ואישיות יותר על מנת למנוע התקהלות סביב שולחנות האוכל. חברות קייטרינג רבות הציגו השנה שיטות הגשה מיוחדות, על מנת ליישם את הריחוק החברתי, ועברו מהגשות הבופה, להגשת מתאבנים על פלטה אישית לכל אורח. גם במהלך הארוחה העיקרית, נראה פחות ופחות מנות המוגשות למרכז השולחן, והטרנד הוא הגשה אישית לאורך כל האירוע על מנת למנוע העברת חיידקים בכל צורה שהיא.

  2. משקאות – איך אפשר בלי אלכוהול בחתונה? אבל מה אפשר לעשות על מנת למנוע התקהלות יתרה בסביבת הבר? מה דעתכם על קוקטייל טוב ארוז מראש בצנצנת או בקבוק מקורי? מונע התקהלות, נראה טוב ומקורי. 

  3. ארוחות גורמה – שנת 2021 הולכת להיות שנת החתונות הקטנות. אם אתם מתכננים חתונה רק למשפחה הקרובה וחברים טובים, אז למה לא לפנק אותם בארוחת שף עם יינות מצויינים? רבים מאמינים כי הזוגות ישקיעו באוכל אלכוהול איכותי יותר, עם שולחן ערוך בקפידה ובקינוחים שיקלעו לטעמם האישי של האורחים. תנו לאורחים שלכם הרגשה של ביקור במסעדת שף, הרי זה כל כך חסר להם ב-2020.

  4. שולחנות ישיבה קטנים יותר – רבים מנבאים כי שולחנות ל-12-10 איש, יהיו נחלת העבר. שלל שולחנות קטנים יותר יתפסו את מקומם. הריחוק החברתי שהקפדנו עליו חודשים רבים, מביא איתו יתרונות גם אחרי שננצח את וירוס הקורונה. ישיבה סביב שולחן קטן יותר, כאשר החתן והכלה הקפידו על הושבה של כל אורח ואורח, נראה על החשיבות של כל אורח עבור הזוג הצעיר.

שנת 2020 הייתה שנה קשה לעולם האירועים, וזוגות רבים שכבר בחרו בגן אירועים, נאלצו לדחות את חגיגת האירוע שלהם מספר פעמים. אז בואו נחזיק לכולנו אצבעות ונקווה ששנת 2021 תהיה שנה מצוינת, מלאה בבריאות ואושר!

מצוות של גן הפקאן – גן אירועים במרכז

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?