משמעות בחירת הפרחים לחתונה

משמעות בחירת הפרחים לחתונה

נכנסתם לחנות פרחים ונדהמתם מהיופי הסובב אתכם? כיום ניתן למצוא בכל חנות פרחים מגוון רחב של פרחים, אך רבים מאיתנו לא מודעים למשמעות המיוחסת לכל פרח ואף למשמעות של צבעי וגווני הפרחים השונים.

מעצבים רבים אוהבים לשלב שלל פרחים בעיצוב חתונות, בקישוטי החופה, בסידורי פרחים במרכז השולחן, כחלק מקישוטי הכניסה לגן האירועים שבחרתם בשרון ועוד. אבל חשוב מאוד להבין מה מסמל כל פרח שאותו אתם או המעצב בוחרים.

זר פרחים לחתונה בשרון

הנה רק כמה דוגמאות:

  1. פרח הציפורן – את הפרח הזה ניתן למצוא כמעט בכל חנות פרחים במחיר נוח ובמגוון צבעים – ורוד, אדום, לבן, סגול וצהוב. הציפורן הוא פרח חזק יחסית ועמיד לשינוי אקלים ולכן הוא מומלץ בד"כ ע"י מעצבי האירועים כיוון שישמור בקלות על טריותו עד שעות הערב. לכל אחד משלל צבעי הציפורן, משמעות שונה ומיוחדת: ציפורן אדומה מסמלת אהבה והערצה, ציפורן לבנה מסמלת תמימות ואהבה טהורה. לעומת צבעים אלו, דווקא ציפורנים צהובים מסמלים לרוב דחייה או אכזבה. לכן, אפילו אם אתם חובבי הצבע הצהוב, לא היינו ממליצים לשלב ציפורן צהובה בקישוט החופה שלכם.
  2. גרבר – פרח זה, גם הוא בין הפרחים הפופולריים בישראל וגם אותו תמצאו בכל חנות בשלל צבעים עליזים. רבים מייחסים לגרבר משמעויות של שמחת חיים, נאמנות ועליזות ובוחרים בפרח זה לעיצוב אירועים על מנת לתת "כתם של צבע" לעיצוב השולחן או החופה.
  3. ציפור גן עדן – מדובר בפרח כתום ומרשים שמקורו בדרום אפריקה. לא בכל חנות תמצאו את פרחי ציפור גן העדן, כיוון שמדובר בפרח לא זול, אך בהחלט מרשים. הפרח המיוחד הזה, מסמל שמחה, אושר ופאר, ומי שבאמת רוצה להרשים את האורחים שלו יכול לשלב אותו כחלק מעיצוב מרכז השולחן ובכך וליצור מראה יוקרתי ומיוחד.
  4.  חמניות – עוד פרח צבעוני ומקסים, שבעשור האחרון תופס את מקומו ברשימת הפרחים המומלצים ע"י מעצבי האירועים. הפרח הזה שמגיע בצבעי הצהוב והכתום, מסמל כנות, מסירות, אהבה וטוהר. חמניות מהוות שילוב נהדר עם פרחים לבנים כגון הגרבר או הציפורן שהזכרנו קודם.

ישנם עוד שלל פרחים יפים ומוכרים כגון הורדים, הטוליפים, השושן הצחור ועוד, וגם להם משמעות ויופי משלהם, אך המטרה אינה להמליץ לכם על פרח זה או אחר, אלא להביא לתשומת ליבכם את העובדה שלכל פרח יש משמעות, ואותה מומלץ לברר לפני בחירת הפרחים לאירוע.

 

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?