על מה להקפיד בעת בחירת ספקי חתונה

על מה להקפיד בעת בחירת ספקי חתונה

בחירה נכונה של ספקים לחתונה שלכם, היא הגורם שיכול לגרום לחתונה שלכם להצליח או להיכשל. אז על מה חשוב להקפיד בעת בחירת ספקי אירוע.

חברים טוב הוא לא תמיד ספק טוב

נכון שלכל אחד מאיתנו יש חבר שהוא צלם, או חברה שהיא מאפרת או מוכרת בסלון כלות. זה מפתה מאוד לפנות אליהם לעזרה ביום החשוב ביותר בחיינו, מסיבות רבות, החל מההנחה שנוכל לקבל על השירות ועד הנוחות של לא לחפש בנרות אחר ספק אחר. אבל האם זו החלטה נכונה לבחור ספק שהוא גם חבר? זו החלטה אישית, הקשורה באישיות שלכם ושל חברכם. ולמה הכוונה? ספק חייב לספק שירות איכותי, אחרת אתם לא הייתם בוחרים בו, האם אתם תוכלו לדרוש שירות ברמה גבוהה מחבר? או שתוותרי לחברה טובה כשהאיפור לא ממש מוצא חן בעיניך ותהיה מבואסת ביום האירוע שלך?
אם אתם יודעים שלא תתנו לחברות שלכם להפריע ליחסי ספק ומקבל שירות, אז לכו על זה, אבל זכרו, זה לא פשוט בהחלט!

זר פרחים - ורדים במגוון צבעים

תיאום ציפיות

תיאום ציפיות עם כל ספק וספק, זה הבסיס לאירוע מוצלח! אם כבר בחרתם ספקי שירות, עליכם כעל מקבלי השירות, מוטלת האחריות להסביר בפרטי פרטים לספק זה או אחר, מה אתם מצפים ממנו. אם מדובר בדי.ג'י, אתם חייבים להסביר לו בדיוק איזה שירים אתם מעוניינים שהוא ישמיע באירוע, ולא רק בכניסה לחופה, וכשיר ראשון כזוג נשוי. אם המוזיקה באירוע מאוד חשובה לכם, ספקו לו רשימת שירים אותם אתם מעוניינים לשמוע במהלך החתונה. צלם חייב לדעת איזה רגעים הכי חשוב לכם שיהיו בתמונות, אם חשוב לכם שתהיה תמונה עם דודה חיה, דאגו לספר על כך לצלם מבעוד מועד.
אל תצפו שהספקים ידעו את רצונכם, אם זה לא יאמר בצורה מפורשת, זה לא יקרה.

עבודה מול ספקים ביום החתונה

אתם לא יכולים להיות אנשי הקשר מול הספקים ביום החתונה! ואתם חייבים להבהיר זאת לספקים, ולתת להם את שמו של איש הקשר שאיתו הם צריכים להיות בקשר ביום האירוע. אם אין לכם מנהל אירועים אישי, שעובד לא עם האולם, אלא איתכם ביום בגדול, דאגו שאחד מבני המשפחה או החברים יוכל לענות לכל שאלות הספקים ביום האירוע.

 

אנחנו מקווים שעזרנו עם כמה טיפים ליום הגדול שלכם,
צוות גן הפקאן – גן אירועים בשרון

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?