עצות טובות ופחות טובות לזוג שמתכנן חתונה

עצות טובות ופחות טובות לזוג שמתכנן חתונה

כל עם ישראל אוהב לתת עצות, זה בגנים שלנו, אבל יש עצות שהזוגות הצעירים ישמחו לקבל ויש עצות שפחות. הנה כמה עצות שזוגות צעירים לא ממש זקוקים להן, מניסיון של שנים, עצות אלו ישפרו את חווית יום החתונה שלהם פלאים:

  1. ביום האירוע דאגו שמישהו יענה לטלפון שלכם, ויהיה אחראי על הספקים השונים. זה אולי נשמע מצחיק, אבל שספק הפרחים מתקשר לקבל הנחיות הגעה למקום האירוע, בדיוק כשהמאפרת עסוקה בלמרוח לך מייקאפ, זה ממש לא זמן מתאים לשיחה. דאגו מבעוד מועד לעדכן את כל הספקים שלכם מי איש קשר ליום האירוע.

    זוג צעיר בצילומים

  2. אתם צריכים לבחור זמן או כסף – למה מתכוון המשורר, אתם שואלים? תכנון אירוע הוא משימה לא פשוטה שמצריכה המון זמן להתרוצצות בין אולמות וגני אירועים במרכז או בשרון, התרוצצות בין ספקים ועוד. אם אתם יודעים מראש שאין לכם את הזמן להשקיע בזה, מצאו מתכנן אירועים שיעזור לכם בכל התכנונים מא' ועד ת'. בררו בין חברים, קראו ביקורות אונליין, ואף תתקשרו ללקוחות קודמים שמתכנן אירועים זה או אחר, כדי לברר יותר. אבל אם אין לכם זמן לכל הסידורים, פשוט השקיעו במתכנן אירועים טוב.

 

  1. דאגו לזמן איכות שלכם ביום האירוע – יום החתונה הוא יום מאוד ארוך ומרגש. אך להרבה זוגות אין אפילו דקה אחת של ביחד ביום הזה. כל הזמן רצים בין המאפר, לצלם, לאורחים. אם יש לכם אפשרות, נסו לתאם את הצילומים לשעות הבוקר. זה מצריך התארגנות מאוד מוקדמת, אבל זה גם יאפשר לכם קצת הפוגה בין הצילומים לאירוע עצמו. השתמשו בהפוגה הזו לארוחה קטנה ושקטה רק של שניכם.

אם לא מתאפשר לכם לתאם את הצילומים לפי המתכונת שהצענו, נצלו לפחות כמה רגעים אחרי החופה להיות ביחד לפני שאתם יוצאים אל האורחים. בקשו מגן האירועים לתאם את הגשת המנות בהתאם ללו"ז שלכם. רוב גני האירועים מציעים לזוגות הצעירים חדר מנוחה  / התארגנות. דאגו שיחכו לכם בחדר כמה משקאות קרים וארוחה קטנה שתחזיק אתכם על הרגליים כל הערב.

 

הנה  גם כמה עצות שכדאי להתעלם מהן:
1. "תסגרו הכל מהר ככל האפשר"  >> אל תתנו לאף אחד להלחיץ איתכם! בחרו היטב את הספקים שלכם, קראו המלצות או שאלו חברים, ותקחו כמה ימים לחשוב על זה. ביטולים בתעשיית האירועים מלווים בדרך כלל בקנסות, אז אל תסגרו שוב דבר לפני שאתם בטוחים שזה בדיוק מה שאתם רוצים.

  1. "האורחים שלכם מצפים ש…" – את החלק האחרון של האמירה הזו אפשר להשלים בשלל צורות שונות, החל מבחירת המוזיקה ועד לצילום עם האורחים. נכון שאולי האורחים שלכם מצפים למשהו מסויים, אבל אם זה לא מה שאתם רוצים, אתם בהחלט לא חייבים! אם לא בא לכם להיכנס לאולם בליווי מוזיקה דרמטית וזיקוקים כזוג נשוי, אתם לא חייבים! אם יותר טבעי נראה לכם לפגוש אישית את האורחים בקבלת הפנים, מאשר להופיע אחרי שכולם כבר הגיעו, לכו על זה! זה האירוע  שלכם, ואתם קובעים את הסטנדרטים.

 

עצות זה אולי מעצבן, וכזוג שמתכנן אירוע אתם תשמעו לא מעט עצות, אבל תנסו לברור רק את העצות שבאמת מתאימות להתנהלות שלכם ביום יום ולאישיותכם.

מצוות גן הפקאן – גן אירועים במרכז

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?