עשה ואל תעשה בצילומי חתונה

עשה ואל תעשה בצילומי חתונה

אני תמיד יוצאת נורא בצילומים! איך אשרוד את צילומי החתונה? אני לא סובלת להצטלם!

זוגות צעירים רבים חוששים מפני שעות הצילומים שמהווים הקדמה לכל חתונה. הנה כמה טיפים בסגנון "עשה ולא תעשה" מצלם מקצועי, אשר יעזרו לכם ביום צילומי החתונה.
כלה מחזיקה את ידו של החתן

  1. גב זקוף – רבים מאיתנו הולכים שפופים ביום יום. אבל כאשר אנחנו זוקפים את הגב והכתפיים שלנו מתיישרות, אנחנו הופכים לבן אדם אחר. פתאום הכלה מגלה כי יש לה הצוואר יפה וארוך, ולחתן יש כתפיים די רחבות. גב זקוף משגר ביטחון עצמי בכל תמונה.
  2. ידיים – כלות רבות מאוד דואגות שהחלק העליון של היד יראה לא יפה או "שמן" בתמונות. הטיפ הפשוט ביותר שכל צלם יתן לכן הוא, שככל שאתן מצמידות את היד לגוף, כך היד שלכן תראה "שמנה" יותר. תרחיקו את היד ואל תצמידו אותה לגוף, נסו תנוחה שבה היד מונחת על ירך או שאתם מכניסים את היד לכיס דמיוני. ידיים על המותניים, זו אולי אחת התנוחות האהובות על רבים מאיתנו, אבל זו פוזה פחות מתאימה לתמונות חתונה, כי היא משדרת כוחניות ואגרסיה.

אם אתם לא יודעים מה לעשות עם הידיים בצילום, ולצערי בזה חוטאים חתנים רבים, במיוחד בצילומים זוגיים ביום האירוע, נסו לחשוב מבעוד מועד מה לעשות עם הידיים בתצלום, או שאלו את הצלם. אל תתנו ליד פשוט להיות תלויה לאורך הגוף – הכניסו את היד לכיס או חבקו את הכלה בשתי ידיים.

  1. המצלמה מתפקסת על מה שקרוב אליה – אם את חוששת שהמותניים שלך יראו רחבות מדי בצילום, נסי טיפה להרחיק את החלק התחתון של הגוף, השעני קדימה בצילום. כך ייווצר מראה של מותן צרה יותר.
  2. פנים – כאן כלות וחתנים רבים חוששים מסנטר כפול וחיוך מאולץ. על החיוך שלכם תצטרכו לעבוד לפני הצילומים, ולחשוב על מה תמיד גורם לכם לחייך. על מנת שהחיוך לא יראה מאולץ נסו להיזכר במשהו שמצחיק אותכם בעת הצילום.
    מסנטר כפול בתמונות אפשר להיפטר בקלות, הקפידו על כך שהסנטר שלכם יהיה ישר, ונסו למשוך את הצוואר מעט קדימה.

כמו שאתם רואים, לא מדובר במשימה בלתי אפשרית. נסו ליישם את הטיפים הפשוטים האלה ביום הצילומים שלכם.

מצוות גן הפקאן
גן אירועים בשרון

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?