דואגים לסביבה? איך קונים שמלת כלה בת קיימא?

דואגים לסביבה? איך קונים שמלת כלה בת קיימא?

לפי דיווחים בארה"ב ואנגליה, יותר ויותר כלות בוחרות לשמור על כדור הארץ ומחליטות ללבוש שמלות כלה יד שניה ובכך, לשמור על הערכים החשובים להן גם ביום הגדול. גם שירותי השכרה ושדרוג שמלות שנרכשו ברשתות אופנה השונות, נמצאים במגמת עלייה, מכיוון שכלות הופכות מודעות יותר ויותר להשפעה הסביבתית של שמלה שנלבשת רק פעם אחת.

שמלת וינטג'

שמלת וינטג'עבור כלות עם חשיבה אקולוגית המחפשות שמלה מסורתית יותר, שמלת וינטג' הופכת לבחירה פופולרית יותר ויותר. הידעתם כי החיפושים אחר "שמלות כלה וינטג'" עלו ב-297 אחוזים ב-48 השעות לאחר שהנסיכה ביאטריס בחרה לשאול שמלה של נורמן הרטנל משנות ה-60 מסבתה המלכה, לחתונתה ביולי 2020?

אם אתן לא ממש מתחברות לשמלת הכלה של סבתכם, תמיד אפשר לקחת אותה כבסיס ולעשות "גרסה מודרנית יותר" של השמלה. אם לשמלה יש שרוולים תפוחים או חצאית כבדה מדי לטעמכם, תופרת טובה בתכנון נכון יחד אתכן, יכולה בקלות לשנות את המצב. נצלו את האלמנטים בגללם אתם אוהבים את השמלה, והוסיפו את הטאץ' שלכן.

אם אין לכן שמלת כלה שעוברת במשפחה, עדיין אפשר לרכוש שמלת וינטג' אונליין במחיר סמלי,  ולהוסיף לשמלה טאץ' ייחודי שלכן. רק נסו לקלוע נכון למידה, או ללכת על מידה גדולה מעט יותר, על מנת שהתיקונים הנדרשים לא יהיו גדולים מדי.

שמלה כלה שאפשר ללבוש שוב ושוב

אפשרות נוספת הינה לרכוש שמלת כלה, שלאחר החתונה לא תישכח אי שם במעמקי הארון שלכן, אלא תהפוך לפריט לבוש בו תוכלו להשתמש בשנים הבאות. שילמת לתופרת שלך כדי להתאים את השמלה שלך מושלמת, אז למה שלא תפני אליה אחרי החתונה כדי ליצור שמלת קוקטייל מותאמת אישית? בהתאם לסגנון השמלה שלך, ייתכן שתצטרכי לשקול עד כמה החצי העליון של השמלה שלך יעבוד עם חצאית חדשה וקצרה יותר. השמלה לא חייבת להישאר לבנה. אם הבד מתאים לצביעה, וגם כאן התופרת שלך תוכל לעזור לך בעצה טובה, את יכולה בקלות להפוך את שמלת הכלה לשמלת קוקטייל בצבע האהוב עליך.

 

שמלה לבנה כשמלת חתונה

אתן בקלות יכולות למצוא כיום ברשתות כמו זארה, H&M או אסוס שמלות לבנות שאינן מוגדרות שמלות כלה לחתונה. שמלות אלה הן הרבה יותר נוחות מבחינת מחיר, ובהחלט ניתן להשתמש בהן אחרי החתונה. בקטגוריה הזו תמצאו מבחר גדול של שמלות בסגנון בוהו שיק, או שמלות מיני. תמיד אפשר להוסיף לשמלות אלה עליונית תחרה או אלמנטים מיוחדים באמצעות תופרת מקצועית, כך שביום האירוע אף אחד לא יחשוד שאת השמלה קניתן בקניון הקרוב לביתכן.

צוות גן הפקאן
גן אירועים בשרון

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?