שמלות כלה ב-2021 – טרנדים ואילוצים

שמלות כלה ב-2021 – טרנדים ואילוצים

לפי מורי נבוכים של עולם האופנה, מגזין האופנה ווג, הטרנד החם ביותר בעיצוב שמלות הכלה הוא שרוולים, במיוחד שרוולים תפוחים. שרוולי פנס קטנים או שרוולים תפוחים כמו בשמלה של אייקון האופנה של כל הזמנים, אודרי הפבורן, שאת הסגנון שלה העתיקה אחרי שנים רבות נינט טייב.
בתצוגות האופנה של דיור ושאנל אפשר לראות שימוש נרחב בפנינים לקישוט השמלות. טרנד מתאים במיוחד לכלות שהולכות על מראה אופנתי אך מעודן יותר.

כלה בגן בפקאן

הטרנד הנוסף שמכתיבה לנו המציאות של הגבלת האירועים למספר מצומצם של משתתפים. יותר ויותר זוגות צעירים, בוחרים בחתונות אינטימיות. כתוצאה מכך, כלות רבות מרגישות שאין צורך בשמלת כלה תפוחה או מגונדרת מדי, והבחירה נופלת יותר ויותר על שמלות קצרות יותר, עד גובה הברך, ואפילו שמלות מכנס, אשר מתאימות יותר לאירוע בקרב המשפחה ומאפשרות חופשיות רבה יותר ברחבת הריקודים.
עקב טרנד זה, את תשומת הלב מקבל פריט לבוש שבעבר ניתנה חשובות רק לנוחותו, אלה הם נעלי הכלה. כאן יש לכלות הזדמנות להיות יצירתיות ופחות רשמיות. מי אמר שנעלי החתונה חייבות להיות לבנות? אין גבול לצבעים וסגנונות שניתן לשלב על מנת להדהים עם לוק מעניין ומיוחד.

טרנד נוסף שתופס תאוצה אצל כלות לאחרונה זה שמלות מוכנות, דהיינו, בעולם ההפכפך של היום, בו זוגות רבים נאלצים להקדים את החתונה עקב אילוצים, או לדחות אותה, עקב סגר או הגבלה זו או אחרת, הכלות לא מעוניינות להמתין  3 או 4 חודשים לתפירת שמלת כלה מותאמת אישית. רבות מעדיפות להתחתן בשמלות מוכנות, אשר ניתן לרכוש בכל בית אופנה החל מ-ZARA או H&M ועד בוטיקי אופנה של כלות. העלות של שמלות מוכנות מוזילה משמעותית את עלות החתונה וכן מאפשרת שימוש חוזר בשמלה, אשר בעבר שכבה בארון. ב-2021 בתי אופנה רבים, אשר מתמחים בשמלות כלה יאלצו להתאים את עצמם לדרישה הגוברת לזמני אספקה קצרים יותר, או מלאי שמלות מוכנות רב יותר.

למרות שבתי אופנה בכירים עדיין מדגישים את החשיבות בהשקעה בפרטים הקטנים בעיצוב שמלות הכלה, כגון שרוולים מיוחדים או דגש על רקמת פנינים, כלות רבות מעדיפות דווקא שמלות פחות גרנדיוזיות ויותר נוחות לחתונה קטנה ומאפשרות שימוש חוזר לאחר האירוע. רב הכלות הבוחרות בשמלה פשוטה יותר, נותנות דגש על תכשיטים בולטים, כגון עגילים ארוכים או תכשיטי שיער מיוחדים, שנותנים נגיעה של זוהר, יוקרה וטאץ' אישי.

בברכה,
צוות גן הפקאן – גן אירועים בשרון  

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?