איפור טבעי לחתונה: למה כדאי לבחור במראה המעודן הזה?

איפור טבעי לחתונה: למה כדאי לבחור במראה המעודן הזה?

כאשר מדובר באיפור לחתונה, הרבה כלות בוחרות באיפור טבעי ומעודן. גם לא מעט מאפרים מקצועיים ממליצים ללכת על סגנון איפור זה ליום הגדול.
אז מה היתרונות בבחירה באיפור הטבעי לחתונה?

הדגשת היופי הטבעי ונוחות ביום האירוע:

מאפר מקצועי ובעל ניסיון יכול בקלות להדגיש את היופי הטבעי של הכלה ולא להסתיר או לשנות את מראה הפנים שלה באיפור כבד..איפור טבעי  הוא יסייע לכלה להרגיש בנוח עם הפנים שהיא רואה במראה ביום החתונה, מבלי לחשוש כי חס וחלילה האיפור ייהרס. כשאת בוחרת באיפור טבעי, את נראית כמו הגרסה הכי טובה של עצמך.

התאמה לכל סגנון:

איפור טבעי הוא איפור אוניברסלי שמתאים לכל סוג של שמלת כלה, תסרוקת או אפילו עגילים. הוא משלים ולא מסיח את הדגש מאף אחד מהפריטים האחרים.
איפור טבעי הוא איפור על־זמני. חשוב מאוד שתאהבי מה שתראי בתמונות החתונה לא רק מיד אחרי האירוע אלא שם בעוד עשר שנים. חשוב ליצור רכות וטבעיות, אבל עם נוכחות

איפור שלא "משתלט" על הכלה

האיפור הטבעי יחמיא לרב הכלות, ייתן את הטון, אבל חשוב מאוד לא לחצות את הגבול ולא "לאבד" את הכלה בתוכו. בעת בחירה באיפור טבעי חשוב לבחור את הבסיס נכון, לבחור את הקרמים הנכונים למראה עור בריא ורענן. חשוב מאוד לבחור  את המייק־אפ בגוון המתאים במדויק לגוון העור ושישב בצורה מדויקת על העור.

התחכום שבפשטות

להשיג את המראה הטבעי, אך בכל זאת מושלם, דורש טכניקות איפור מתקדמות וניסון רב. המאפרת צריכה לדעת איך לבחור את הגוונים המתאימים המשלבים את גוון העור, השיער ואת צבע העיניים. מוצרי האיפור שבהם משתמשת המאפרת צריכים להיות מאוד איכותיים על מנת לשמור על המראה הטבעי והרענן במשך כל היום.

בעת שאנחנו מדברים על איפור טבעי, יכול להיות שהתמונה הראשונה שעולה בדעתנו היא של איפור פשוט, לא מורכב ובעיקר זהיר. אך, כאשר אנו מתייחסים לאיפור טבעי של כלה, המציאות היא הרבה יותר מורכבת מאשר נראה לעין. איפור טבעי לחתונה הוא בחירה מעולה לכלות שמחפשות את היופי האלגנטי ו"הפשוט".. הוא מציע את האפשרות להיראות טוב ולהרגיש טוב, בלי להתפשר על האלגנטיות והאפנתיות שהיום הגדול.

בצוות גן הפקאן
גן אירועים מקורה

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?