האם חתונה גדולה יקרה יותר מאירוע קטן?

האם חתונה גדולה יקרה יותר מאירוע קטן?

בחיים, יש לנו רגעים ייחודיים שמעניקים לנו רגשות עוצרי נשימה. אחד מתוכם הוא יום החתונה. כאנחנו פוגשים את בן או בת הזוג שלנו ומתקשים לדמיין את חיינו בלעדיו, אנחנו גם מתחילים לחשוב עם החתונה שלנו.

בשל משמעותו הגדולה והייחודית לכל זוג, יום החתונה נמנה על האירועים הגדולים שמשאירים את חותמם על נשמותינו לעד.

נכון ש"לאהבה אין מחיר", אך לצערנו לכל אירוע יש מחיר. ההיבט הכלכלי של האירוע מטריד לא מעט זוגות צעירים המתלבטים האם לחגוג באירוע קטן עם בני משפחה בלבד, או ללכת על חתונה גדולה.
חתונה בגן אירועים בעיצוב כחול לבן

חתונה גדולה משתלמת כלכלית יותר מחתונה קטנה ממספר סיבות:

השקעה גדולה ומרובה בפרטי בחתונה היא מה שמעניק לה את הטאץ' והחוויה הייחודיים, וכאן גודל האירוע לא באמת קובע, מידת ההשקעה בפרטים הקטנים תהיה זהה בין אם תבחרו ללכת על אירוע של 50 איש או בין אם תזמינו 400 אורחים. את שיעורי הבית שלכם תצטרכו לעשות בצורה זהה לחלוטין.

בישראל יש מגוון גדול יותר של אולמות אירועים וגני אירועים מקורים וממוזגים המתאימים לחתונות בסדר גודל של 400 מוזמנים. ולכן בעת תכנון אירוע רב משתתפים קל יותר למצוא אולם או גן אירועים עם שירות מעולה ואמין.
מספר האורחים תורם לאווירה חגיגית ובלתי נשכחת, מה שמעשיר את האירוע שלכם והופך אותו לבלתי נשכח.

אך גם עם נסתכל על הפן הכלכלי של האירוע,חתונה גדולה משתלמת יותר כי העלויות הקבועות כגון עלות שמלת הכלה, די.ג'יי, צלם, הן קבועות, בין אם תבחרו לעשות אירוע של 100 איש או אירוע של 400 משתתפים. כמו כן באולמות רבים עלות לאורח עלולה לרדת ככל שאתם מגדילים את כמות האורחים. זכרו כי גם לבעלי האולם יש עלויות קבועות, והם יהיו מוכנים לבוא לקראתכם בתמחור האירוע עם מדובר באירוע גדול.
מצד שני יותר אורחים זה אומר, יותר מתנות שיעזרו לזוג הצעיר לכסות את העלויות.

ככל שהחתונה גדולה יותר, יש יותר אפשרויות ליצירת עיצוב מרהיב ויוצא דופן. הקישוטים, הפרחים, תאורת האולם, כל אלה יכולים להוסיף לתחושת "אירוע של פעם בחיים". יותר קשה ליצור את תחושת WOW באירוע של 5 שולחנות בגינה של ההורים. עיצוב חתונה מרהיב ומיוחד לא חייב להיות מקושר בהכרח לתקציב. בעזרת תכנון טוב, ויצירתיות עלות עיצוב אירוע גדול לא תהיה משמעותית יותר לעיצוב אירוע קטן יותר.

עם זאת, כדאי לזכור כי בסופו של דבר, הבחירה בגודל החתונה תלויה בהעדפות, הכנסה והציפיות של הזוג. חתונה גדולה אינה מתאימה לכולם, וכל זוג צריך להחליט מה הכי טוב עבורו, ומתאים לדעותיו והעדפותיו.

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?