איך לבחור את הגזרה המתאימה לשמלת הכלה?

איך לבחור את הגזרה המתאימה לשמלת הכלה?

אתם תתפלאו לשמוע אבל לא כל הכלות אוהבות את שלב בחירת שמלת הכלה לפני היום הגדול. המבחר הענק יכול להיות מאוד מבלבל ומלחיץ, במיוחד לכלה שלא ממש רגילה ללכת עם שמלות בחיי היומיום. אך אל דאגה, אנחנו כאן כדי לתת לכן כמה טיפים שיעזרו לכן לעשות את הבחירה המחמיאה לכן ביותר.

 

יש לי חזה גדול, איזה סגנון שמלה יתאים לי?

אם את בעלת חזה שופע, בין אם זה המתנה שקיבלת הודות לגנים המשפחתיים ובין עם עשית הגדלת חזה, השמלה שתתאים לך תהיה עם מחשוף בצורת וי. מחשוף כזה ידגיש את החזה שלכן ולא ירגיש בלתי הולם ווולגרי. הוא ידגיש את צורת החזה שלכן בצורה מושלמת, ויגרום לכן להרגיש בנוח במהלך האירוע.

כלה בשמלה מיוחדת

איך אוכל להדגיש את הגובה שלי בשמלת הכלה?

לנשים גבוהות ורזות מתאימות שמלות ארוכות. שמלה ארוכה צמודה לחלק העליון של הגוף ונשפכת בחופשיות תדגיש את הגובה שלך. גם שסע גבוה יראה מעולה על כלות גבוהות, ורק ידגיש את הגובה.

שמלה בצללית "צינור" תחמיא לך, אבל ההליכה, הישיבה והריקודים בשמלה צמודה הם מאתגרים הרבה יותר.
שמלות מיני דווקא פחות מתאימות לנשים גבוהות, כי הן לא יוצרות את הצללית האצילית והאלגנטית שמתאימה ליום המיוחד הזה.

 

אני מלאה וחוששת שלא אמצא לי שמלה מחמיאה

לנשים מלאות מומלץ ללכת על גזרת טרפז הצמודה רק באזור החזה ומתרחבת משם, או דווקא על שמלות בגזרת שעון החול. בגזרת שעון החול החלק העליון של השמלה יוצר סימטריות עם החצאית המתרחבת המסתירה את כל אזור המותניים בצורה מעולה.
מבחינת מחשוף מומלץ ללכת על מחשוף וי צר ועמוק, אל תבחרו שמלה עם מחשוף וי רחב ולא עמוק, כי הוא רק ידגיש את החסרונות של חלק העליון של גופכן.

יש לי כתפיים רחבות, אך אפשר להסתירן?

כאן היינו ממליצים ללכת על מחשוף מכובד שימשוך את תשומת הלב מהכתפיים שלך לאזור הצוואר והחזה. כמו אצל נשים מלאות, גם כאן נמליץ על מחשוף וי צר ועמוק שיציר את החלק העליון של הגוף בצורה ויזואלית. גם לא מומלץ ללכת על גזרת הסטרפלס המדגישה מאוד את אזור הכתפיים.

 

יש לי חזה קטן ורב השמלות שמדדתי הן בעלות מחשוף לא מחמיא.

מחשוף לא יחמיא לבעלות חזה קטן. גם אם תבחרי מחוך שיצור אשליית פוש-אפ, זה לא יראה טבעי או מחמיא. לכי על שמלת סטרפלס או שמלה בסגנון אמפיר. בשתי הגזרות הנ"ל תשומת הלב היא על הצוואר הארוך והכתפיים, ולאו דווקא על אזור החזה. שימי לב כי שמלות בסגנונות אלו מצריכות בחירת תכשיטים לאזור הצוואר.
לא מומלץ לבחור שמלות עם מחשוף וי לבעלות חזה קטן, המחשוף רק ימשוך תשומת לב מיותרת לחלק הפחות מחמיא של גופכן.

 

מקווים שעזרנו לך לענות על כמה מהשאלות המטרידות כל כלה בתחילת חיפושיה אחרי השמלה המושלמת ליום הגדול

מצוות גן הפקאן
מגן אירועים מקורה בשרון

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?