חתונה בטבע בשילוב פוד טראק

חתונה בטבע בשילוב פוד טראק

אם בחרתם ללכת על חתונה בטבע, בפרדס תפוזים פורח או מטע סמוך למושב בו גדלתם, יש לא מעט דברים להכין על מנת שחתונה שכזו תצא לדרך. במאמר זה נדבר על האוכל בחתונה שלכם. אוכל הוא אחד המרכיבים הכי חשובים בחתונה שלכם, והאורחים שלכם יזכרו את החתונה גם הודות לאוכל הטעים או לתור הענק שהיה לאוכל. וכאן אתם צריכים לעשות היטב את שיעורי הבית על מנת לתת לאורחים שלכם חוויה חיובית.

אם אתם ממש רוצים חתונה בטבע ואתם שוקלים לשלב באירוע פוד טראק, אנחנו ממליצים לכם לקרוא את המאמר הזה קודם. פוד טראק זו אופציה זולה יותר משירות קייטרינג, וגם לא כל שירות קייטרינג יסכים לספק אוכל לחתונה בחיק הטבע. אספקת אוכל טרי ואיכותי לחתונה בטבע, מצריך מטבח שטח, שעלות הקמתו די גבוהה, ומספר חברות קייטרינג שאכן מספקות שירות כזה די מוגבלת. היתרון של הפוד טראק הוא בכך שאין עלות להקמת המטבח. אך יש גם כמה היבטים עליהם יש לתת את הדעת ואותם נפרט כאן.

פיש אנד ציפס

שאלות חשובות למפעילי הפוד טראק:

אם אתם חושבים להביא לאירוע פוד טראק שאתם ממש נהנים ממנו זה מספיק על מנת שהאורחים שלכם יהנו מאוכל טוב, אז אתם טועים.

האם הם סיפקו שירותים באירועים בגודל הזה?

באופן כללי פוד טראק מתאים לאירועים די קטנים של 50-70 איש. לא מומלץ לבחור כמה פוד טראקים לאותו אירוע, הן מבחינת עלות והן מבחינת לוגיסטיקה. כמו שאתם לא הייתם מביאים כמה קייטרינגים לאירוע אחד, כך גם

לא מומלץ להביא כמה פוד טראקים

אז אם אתם מביאים רק ספק אחד לאירוע שלכם, מאוד מומלץ לבדוק האם יש להם ניסיון להגשת אוכל לכמות כזו של אנשים. אם האורחים שלכם יצטרכו להמתין יותר מדי לאוכל שלהם, זה עלול להרוס את כל אווירת האירוע.

אל תתנו לאורחים שלכם יותר מדי מבחר

אולי זה נשמע רע, אבל אם אתם רוצים שהאוכל יסופק מהר יותר, ההחלטה על המנה שהאורחים שלהם רוצים להזמין צריכה להיות מיידית. הגבלה ל-2 עד 3 מנות תתן לספק שלכם הזדמנות להתכונן להגשת אוכל יעילה יותר. עזרו לאורחים שלכם להגיע להחלטה מהר יותר, ע"י הצבת התפריט על שולחנות האירוע, כך כשהם יגיעו להזמנת האוכל, הם כבר ידעו מה הם רוצים.

אם על הכיבוד אתם סגורים, ומצאתם את הפוד טראק שאותו תרצו לשלב בחתונה שלכם, אנו עדיין ממליצים לכם לקחת מפיק אירועים שיעזור לכם לנווט בים האישורים שצריך לקבל על מנת לעשות חתונה במקום פתוח.

מצוות גן הפקאן
גן אירועים מקורה

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?