משחקי חברה לערב רווקות משעשע

משחקי חברה לערב רווקות משעשע

היום הגדול מתקרב? הכל כבר מוכן לחתונה ונשאר רק לתכנן ערב רווקות משעשע וכיפי. תמיד אפשר ללכת על ערב פינוקים עם מסאז'ים ומניקור, אבל מה אפשר לעשות אם יש לך תקציב מוגבל לערב, אבל עדיין בא לך לעשות ערב כיפי ומשעשע לחברות ולבנות משפחה?

אם אין לכן תקציב, תמיד אפשר להכין ערב משעשע בכוחות עצמכן. קצת מחקר, יצירתיות, הרבה מצב רוח טוב, וערב מוצלח מובטח.
אנחנו נשמח לתת לכן כמה רעיונות למשחקי חברה כיפיים, שקל מאוד לארגן בכמה שעות של עבודה. אם האורחות שלכן "זורמות" ולא חוששות לעשות קצת צחוק מעצמן, ההצלחה של הערב מובטחת. לכל המשחקים האלה, אנו ממליצים לחלק את האורחות שלכן לכמה קבוצות (תלוי בכמות האורחות).

bachelorette party

1. שמלת כלה מנייר טואלט – משחק פשוט וכיפי שכל מה תצטרכו להכין עבורו זה כמה גלילי נייר טואלט. כל קבוצה מקבלת 2-3 גלילי נייר טואלט וגליל של נייר דבק רחב. כל קבוצה צריכה לעצב מהנייר שמלת כלה בזמן קצוב (10-20 דקות). בסיום הזמן, אפשר לעשות "תצוגת אופנה" והשמלה שתמצא חן בעיני יותר משתתפות תזכה בתחרות.

2. "שים לו שפם…" – משחק קליל ומצחיק שכל מה שתצטרכו להכין עבורו זה תמונה גדולה של החתן וכמה מדבקות של שפם הניתנות להסרה.
הדביקו את התמונה המוגדלת של החתן על הקיר ותנו לכל אורחת מדבקה של שפם. שימו לכל משתתפת בתורה כיסוי עיניים ותנו לה מדבקה של שפם. סבבו אותה סביב עצמה כמה פעמים על מנת לבלבל את חוש הכיוון שלה ותנו לה לנסות להדביק את השפם במקום הנכון על תמונת החתן.
נשמע קל, לא? אז זהו, שלא ממש, אבל מאוד משעשע.

3. תחרות קישוט עוגת חתונה. למשחק זה שוב תצטרכו לחלק את המשתתפות לקבוצות. כל קבוצה תקבל עוגת ספוג עגולה, וכן ערכה זהה של קישוטים לעוגות. הקבוצה שהעוגה שלה תהיה מקושטת בצורה היפה ביותר, תזכה בתחרות. כאן תצטרכו לעשות קצת הכנות, כי מומלץ להכין קרם או אפילו מספר קרמים כבסיס לקישוט העוגה ולחלק למשתתפות על מנת להקל ולזרז את התהליך. כמו כן, תצטרכו לעשות קצת שיעורים ולרכוש באינטרנט כמה ערכות קישוטים לעוגות הכוללות כמה צבעי מאכל, סוכריות בצורת לבבות, מדבקות אכילות ועוד.

4. משחק זהה, אפשר לעשות גם עם ערכת בלונים ועיצוב פינת צילום. כל קבוצה תקבל ערכת בלונים צבעוניים ועוד כמה קישוטים שתמצאו באינטרנט (וילון פרנזים, פוסטרים למסיבת רווחות, בלוני אותיות…). כל קבוצה תקבל פינה או קיר בחדר והמטרה תהיה ליצור פינת צילום. פינת הצילום היפה ביותר תזכה בתחרות, אבל כל המשתתפות יזכו לצילומים יפיפיים בפינות צילום מיוחדות.

5. משחק פנטומימה – משחק עם 0 תקציב ומעט מחשבה והכנות. חשבו על מושגים הקשורים לחתונה, רשמו אותם על פתקיות והכניסו לשקית. חלקו את האורחות לקבוצות, כל קבוצה מקבלת 10 דקות ובוחרת את מי שהולכת להציג את המושגים. המשתתפת הנבחרת מושכת פתק מהשקית ומציגה את המושג הרשום על הפתק לשאר הקבוצה בפנטומימה. הקבוצה המנצחת היא הקבוצה שהצליחה לזהות יותר מושגים בזמן קצוב.

מקווים שעזרנו לכן לתכנן את מסיבת הרווקות שלכן או של חברתכן,

צוות גן הפקאן
גן אירועים מקורה בשרון

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?