עצות אמיתיות לתכנון חתונה מזוגות שכבר עברו את זה

עצות אמיתיות לתכנון חתונה מזוגות שכבר עברו את זה

הנה עברה הצעת הנישואין והיא אמרה כן! מזל טוב, אתם מאורסים! עכשיו מגיע שלב התכנון. אולי אשתך לעתיד כבר תכננה את הכל, ואף עיצבה את שמלת הכלה שלה כבר לפני 5 שנים, אבל עתה הגיע השלב שבו תצטרכו להעביר את התמונה המושלמת שיש לשניכם בראש לכדי מימוש.
אספנו לפניכם כמה עצות וטיפים מזוגות שכבר התחתנו בגן האירועים המקורה שלנו, על מנת לתת לכם קצת פרופורציה ואולי אפילו להרגיע אתכם לגבי החתונה שלכם.


קחו את הזמן וחפשו את הספקים המתאימים לכם ביותר:

אל תחסכו זמן בחיפוש גן אירועים או צלם שאתם מתחברים אליהם. נצלו את קבוצות הפייסבוק והאינטרנט, קראו ביקורות טובות יותר וטובות פחות על כל ספק שאתם שוקלים לשכור את שירותיו. אל תתעצלו, ראיינו את הספקים שאתם שוקלים לשכור, הציצו בעבודות קודמות, בקרו באירוע בו הם עובדים ועוד.
ולמה זה חשוב?
אתם חייבים לבטוח בספק שבחרתם, שהוא ידע לעשות את עבודתו גם אם קורה משהו לא צפוי או שמשהו לא ילך כשורה. לדוגמה: אם פתאום ירד גשם, בחודש מאי, הצלם בו בחרתם ידע מה לעשות, מבלי לערב אתכם בהחלטה הזו ביום האירוע, הוא זה שיבוא אליכם עם פתרון אפשרי ולא ההפך, וזו היא רק דוגמה אחת מיני רבות.
ספקי האירועים כגון: מתחם האירועים שבחרתם או ספק המוזיקה, מהווים את סעיפי ההוצאות הגדולים ביותר באירוע שלכם, אתם חייבים להיות שקטים ובטוחים שמיטב כספכם המושקע בהם, יקנו לכם את השירות לו אתם מצפים.

גם כשמשהו ילך שלא כשורה, שחררו!

גם אם המעצבת הכינה סידורי פרחים לשולחנות לא בדיוק לפי מה שתכננתם, זהו לא סוף העולם! אולי לך זה היה מאוד חשוב, אבל האורחים שלך לא ישימו לב לזה ולא ידעו שמשהו הלך שלא כמתוכנן.
לא ניתן לצפות את כל מה שיכול לקרות מראש וחשוב ללמוד לשחרר, אל תהרסו את היום הגדול שלכם בניסיון לשלוט בכל הסידורים, ולתקן משהו מזערי שלא הלך כמתוכנן.
זכרו, אתם את שלכם עשיתם, חקרתם וביררתם הכל על הספקים שלכם, תנו להם להתמודד, הם מסוגלים לטפל בזה!

השקיעו במה שחשוב לכם באמת

את העצה הזו כבר בטח שמעתם, אבל חשוב מאוד לתקשר ביניכם ולהבין מה שלושת הפריטים שהכי חשובים לכם בערב הזה, ולרכז בהם את מלא תשומת הלב שלכם, את מאמצי התכנון ואת התקציב. ההחלטה הזו תשפיע מאוד בבחירת הספקים שלכם.

מקווים ששלושת העצות הפשוטות האלה יעשו את ההכנות שלכם לקראת היום הגדול קצת יותר קלות.

צוות גן הפקאן,
גן אירועים בשרון

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?