מה חשוב לדעת לפני שמזמינים בר קוקטיילים לחתונה?

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים בר קוקטיילים לחתונה?

החלטתם לפנק את האורחים שלכם בבר קוקטיילים? רעיון מצויין! אנחנו רוצים לתת לכם כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור חוויה מעולה לאורחי החתונה שלכם.

לכו על 2-3 קוקטלים בלבד:

לא כל האורחים שלכם מבינים באלכוהול, ורבים מהם גם לא יודעים מה יש לבר שלכם להציע. לכו על מספר מצומצם של קוקטיילים שאותם תבחרו מראש ותוכלו להציג לאורחים שלכם בתפריט ממוקד ואטרקטיבי. השראה עבורו תוכלו בקלות למצוא בפינטרסט.

טעימות:

בעת בחירת בר קוקטיילים אתם יכולים לבקש מהספק להגיע גם לערב טעימות. בערב הטעימות תוכלו לטעום מגוון קוקטיילים מהם תבחרו את אלו שהברמנים יכינו במעמד האירוע. חשבו לא רק על ההעדפה שלכם באלכוהול, אלא גם על מה האורחים שלכם יאהבו לשתות. קודם כל, תחליטו על איזה משקה אתם רוצים ללכת – וודקה, ג'ין, בורבון… ושתפו את הברמן בהעדפות שלכם. ברמן מנוסה יוכל בקלות להציע לכם קוקטייל מוצלח עם המשקה שבחרתם.
בר המשקאות שלנו

כמה ברמנים אנחנו צריכים לאירוע?

על מנת לא ליצור תור אינסופי בבר, מומלץ ללכת על ברמן אחד לכל 70 אורחים. מכאן החשבון די פשוט. יש זוגות שרוצים לחסוך מעט על שירותי הבר ושוכרים את שירותיהם של 1-2 ברמנים על אירוע של 300-400 משתתפים. הסיכון כאן הוא שאורחים רבים לא יזכו לטעום מבר המשקאות שהשקעתם בו, כי התור הארוך לבר יגרום להם לוותר.

איך אפשר להוזיל את עלות בר הקוקטיילים?

הדרך הנכונה והקלה ביותר להוזיל את שירותי הבר, היא להשתמש בכוסות חד פעמיים.זה נכון שהגשה בכוסות זכוכית מיוחדות, משדרגת את המשקה לדרגה אחרת לגמרי, אך עלות הכלים ועלות כוח העבודה שאמור לטפל בכלים האלה במהלך האירוע, הוא מרכיב חשוב בעלות הכללית של השירות.
דרך נוספת להוזיל את העלות היא כמו שכבר אמרנו קודם, הפחתת כמות הברמנים. אך, כמו שכבר ציינו, זה עלול ליצור תור ארוך לבר. אז מה עושים? מה דעתכם על מלצר שיסתובב בין האורחים ויגיש להם קוקטיילים? זה יקצר את התור בבר, והאורחים שלכם ישמחו לבלות את קבלת הפנים בשיחה עם חברים ולא בעמידה בתוך.

מקווים שנתנו לכם כמה טיפים טובים,
צוות גן הפקאן
גן אירועים מקורה

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?