חתונה שלא תשכח בתקציב מוגבל

חתונה שלא תשכח בתקציב מוגבל

יוקר המחיה מדאיג לא רק משפחות בכל רחבי הארץ, גם זוגות צעירים שנמצאים כיום בשלב תכנון החתונה שלהם נאלצים למצוא דרכים יצירתיות להוזיל את האירוע שלהם. רבים מהם מבינים שלהתחיל את החיים המשותפים עם חוב עקב ארגון לקוי של האירוע זו לא אופציה, ולכן הם מחפשים דרכים להוזיל את עלויות של היום הגדול.

גן אירועים בשרון

מה התקציב שלכם לחתונה?

אך לפני שמתחילים להוזיל עלויות, אתם חייבים לדעת את התקציב העומד לרשותכם. איך מחשבים תקציב בקלות? צרו קשר עם כמה זוגות של חברים שהתחתנו לאחרונה ושאלו אותם שאלה פשוטה אחת – מה היה גובה הצ'ק הממוצע שהם קיבלו כמתנה לחתונה מהאורחים שלהם? נניח והתשובה שקיבלתם תהיה 350 ש"ח לאדם, אז התקציב לשכם יהיה 350*כמות המוזמנים שלכם.

 

אז הנה כמה טיפים שיכולים לעזור ולתת תשובה לאיך הכי זול התחתן כיום בישראל


לא כל הטיפים מתאימים לרצונות והעדפות של כל הזוגות, אבל אנחנו בטוחים שכל זוג ימצא פה טיפ שיעזור לו להוזיל את האירוע שלו.
1. חתונה בתחילת השבוע – אם תבחרו להתחתן בימים ראשון או שני, אולמות וגני אירועים רבים יציעו לכם הנחה יפה. רב הזוגות מעדיפים להתחתן דווקא ביום חמישי או שלישי (פעמיים כי טוב), ואילו בתחילת השבוע מתחמי אירועים רבים עומדים ריקים. אז אל תתביישו ובקשו מחיר הנחה לאירוע בימים אלו.

2. חתונה בשישי בצהריים – למרות שיותר ויותר ישראלים מעדיפים להתחתן ביום שישי, הטרנד עוד לא ממש תפס, אז לכו על גן אירועים מקורה במחיר נוח בשישי בצהריים.  

3. חתונה חורפית – אם אתם מנסים להוזיל את האירוע, לכו על עונת החורף. לא הרבה כלות רוצות להתחתן בגשם זלעפות, אבל בשבילכם זו הזדמנות לתפוס אולם או גן אירועים מקורה איכותי בחצי מחיר מאירוע אביב או סתיו. צילומי חתונה בסטודיו יכולים להיות מצויינים, במיוחד עם השקעתם בצלם מומחה בכסף שחסכתם מבחירה בחתונת חורף.

4. בשביל שמלת כלה לא צריך לקחת משכנתא – כלות יקרות, אתן יושבות באסוס ובאמזון כל היום גם ככה, אז חפשו שמלת כלה באתרים האלה! אם את רוצה ללכת על 2 שמלות לאירוע (טרנד פופולרי מאוד לאחרונה), מחיר השמלות ברכישה בסלון כלות ישראלי יכול להגיע ל25,000 – 30,000 ש"ח. מחיפוש מהיר באסוס אפשר למצוא שמלת מקסי לבנה במחיר של עד 600 ש"ח. הזמינו 2 שמלות ושילמו סכום סימלי לתופרת שתתאים את השמלה למידות הגוף והורדתן על עלות החתונה בכ-25000 ש"ח. אם אתן חוששות להזמין מחו"ל חפשו ימי מכירות מיוחדים או לכו לבוטיק לשמלות ערב. תתפלאו לשמוע כי שמלת ערב לבנה תעלה לכם כחצי או שליש מחיר ממחירה של שמלת הכלה. 

5. טיפ לזוגות ספונטניים – לכל אולם או גן אירועים נשארים כמה תאריכים שטרם הוזמן בהם אירוע בחודש חודשיים הקרובים, והסיכוי שמישהו יזמין אירוע בהתראה כל כך קצרה הוא די נמוך. אם אתם בטוחים שתוכלו להפיק אירוע בהתראה קצרה, גשו לכמה אולמות אירועים, ובררו איתם איזה תאריכים פנויים נשארו להם. בין לתת לכם הנחה משמעותית לבין לא לפתוח את המקום ביום הזה, בעל האולם יעדיף את האפשרות הראשונה, אז אל תתביישו לבקש הנחה.

 

זכרו, הפקת החתונה לא חייבת להשאיר אתכם עם חור בכיס. הכל זה פונקציה של תכנון תקציב האירוע ומציאת ספקים שמוכנים להיות גמישים במחיר. אך גם אתם חייבים להיות גמישים ומוכנים להתפשר או להיות ספונטנים. 

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?