טיפים ממאפרים מקצועיים ליום הגדול

טיפים ממאפרים מקצועיים ליום הגדול

אם את מתחתנת בעוד כמה חודשים ומתחילה לחפש מאפרת ליום בגדול, אבל את עוד לא סגורה מה סגנון האיפור המועדף עליך, זו הכתבה בשבילך. טיפים ועצות ממאפרים מקצועיים למראה מושלם לחתונה

1. ככל שמדגישים את העיניים מתקבל מראה יותר סקסי. אך זכרו שנות השמונים כבר מאחורינו ושימוש בצבעים זועקים רק מדגיש את חוסר הטעם. לכו על גוונים רכים וטבעיים של ורודים, חומים ובז' תלוי בגוון העור.

2. אל תגיעו ליום הגדול עם עור אדום משיזוף או מתקלף. חשוב מאוד להכין את עור הפנים ליום החתונה מבעוד מועד, כך שיראה זוהר ומלא חיים. תזונה נכונה עם הרבה פירות וירקות, הקפדה על שתיית מים, ושגרת טיפוח קבועה בחודשים שלפני החתונה יעשו את העבודה בשבילך.
3. יום החתונה זה יום של פעם בחיים. שימי בצד את כל הלחץ והדאגה ותהני. חשוב מאוד שהכלה תהיה שלמה עם עצמה ותאהב את מה שהיא רואה במראה. זה טיפ שנוגע בהחלט לא רק לאיפור ולמראה, אבל כל מילה בסלע.

4. לישון טוב בלילה לפני, ללא קשר לשקיות מתחת לעיניים חיוורון מחוסר שינה, שאותו אפשר להסתיר ע"י איפור מקצועי,  מחכה לכן יום אינטנסיבי וארוך וחשוב לקום אנרגטיות ולא להסתיר פיהוקים בצילומים

5. חשוב להגיד למאפרת איך את אוהבת להיראות בדיוק, ועדיף אפילו להביא תמונות שממחישות ומסבירות את כוונתך על מנת למנוע חוסר הבנה או ירידה לסוף דעתך מצד המאפרת.

6. חשוב מאוד לברר לפני החתונה אם יש רגישויות למוצרים מסוימים, ולהעביר מידע זה למאפרת מראש. אם את לא מרבה להתאפר, ולא יודעת האם יש לך רגישות למוצר מסויים, אבל העור שלך מאוד רגיש, שתפי את המאפרת בעניין על מנת שתוכל להערך בהתאם..

7. גבות מהוות מסגרת לפנים שלך, אל תשכחי לטפח אותן מראש. תתחילי לעבוד על הגבות כמה חודשים מראש. גבות מדויקות, מעוצבות ומחמיאות הן האקססורי החשוב ביותר בפנים, במיוחד עם את בוחרת באיפור טבעי ועדין ליום הגדול שלך.

8. להצטייד בתיק איפור קטן לתיקונים ורענון המראה! שאלי את המאפרת שלך אם היא תצייד אותך בתיק קטן עם האיפור שבו היא איפרה אותך – ליפסטיק/ גלוס, ספוגית מייק־אפ, וסומק. אם לא, אז בקשי ממנה את המידע על האיפור שהיא תשתמש על מנת שתוכלי לרכוש אותו בעצמך. מומלץ להוסיף גם מברשת סומק וטישו ליתר ביטחון. לפני החופה עשי תיקונים קלים כדי שהאיפור יראה טוב.

 

לסיום, זכרי שהאיפור הוא רק הדגשה ליופי הטבעי שלך. החתונה היא יום של אהבה ואושר, והעיקר הוא להרגיש טוב עם המראה שלך. אז בחרי באיפור שמדגיש את אופייך ומראה הפנים הטבעי שלך.
מצוות גן הפקאן
גן אירועים מקורה בשרון

 

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?