חתונה בתקציב – על מה ניתן לחסוך כך שאף אורח לא ישים לב

חתונה בתקציב – על מה ניתן לחסוך כך שאף אורח לא ישים לב

השנה האחרונה לא הייתה קלה לרובנו מבחינה בריאותית ונפשית, אך גם הצד הפיננסי נפגע לא מעט. זוגות רבים נאלצו לצמצם את האירועים שלהם, אך מי שאכן הצליח בכל זאת לערוך אירוע רב משתתפים חיפש דרכים יצירתיות לחסוך קצת יותר ממה שתוכנן מראש. לפניכם כמה הצעות לחיסכון בחתונה, שהאורחים שלכם אפילו לא ירגישו.

רכב חתונה אדום - גן אירועים בשרון
1. רכב שכור – תמיד חלמתם להגיע לחתונה שלכם בלימוזינה? נכון שעל חלומות קשה לוותר, אך חיסכון של כ-2000-3000 ש"ח בהחלט יכול לשכנע זוג צעיר, שגם הגעה לאירוע ברכב "שווה" של חבר או של דוד משה יכולה להיות אופציה מצוינת. האורחים שלכם לרב גם לא יראו את הרכב בו הגעתם לאירוע, וזה גם לא ממש משפיע על חווית האירוע שלהם, אז אתם יכולים לחתוך את הסעיף הוצאות הזה התקציב האירוע בקלות.

2. כניסה גרנדיוזית לחופה או כזוג נשוי – הזיקוקים או הפרכת היונים כבר לא ממש באופנה, אך זוגות רבים עדיין מחפשים דרכים יצירתיות להדגיש את הרגע הזה באירוע. נכון שזה רגע חשוב, אבל האם הוא מצדיק הוצאה של 2000 ש"ח או יותר? התשובה החד משמעית היא לא!

3. בר – כמו שלכלה חשובה מאוד שמלת הכלה, החתן אוהב להשקיע בבר. הוויסקי הטוב ביותר, וברנדי, ואיך אפשר בלי שיבס? ובכן, בהחלט אפשר! אלכוהול איכותי עולה לא מעט כסף, והאורחים שלכם עוד צריכים להגיע הביתה בבטחה. אם אתם רוצים לחסוך כמה אלפי שקלים, לכו על בר יין ובירות איכותי, שמתאים לעונת חתונות החמה של ישראל (אביב-קיץ) הרבה יותר. סיכמו אם מקום האירוע על היין שהם מספקים, או בקשו לספק את היין והבירות לבד, וחפשו מבעוד מועד מחירים אטרקטיביים ברשתות האלכוהול כמו בנא משקאות, או הרמיטאג'.

4. פרחים – קישוטים למרכז שולחן ולחופה הם דבר יקר. נסו ללכת על אופציות זולות יותר, כגון חופת בדים משודרגת ללא קישוטים נוספים, מרכז שולחן שיבולים או פרחים יבשים בסגנון בוהו שיק וכו'. אתם יכולים גם לעשות סיבוב בחנויות הסטוק ולראות פרטי עיצוב קטנים שיכולים להתאים לחתונה לשכם, שיעלו לכם שקלים בודדים ויחסכו סכום רב ביום האירוע.

5. שמלת כלה – כלות רבות ידלגו על סעיף זה בשניה שהן יראו אותו ברשימת החיסכון, אבל בימינו כלות רבות בוחרות באופציה של הזמנת שמלה אונליין באתרים מוכרים כמו אסוס או אתרי שמלות ערב אחרים, או תפירת שמלה אצל תופרת, ולא עוברות בין עשרות סלונים בחיפוש אחר שמלת החלומות. גם אם מצאתם את שמלת החלומות, ברב המקרים תפירה תעלה לכם בכ-50% יותר זול מאשר רכישת שמלה או השכרתה ממעצב מוכר.

 

אנחנו מקווים שעזרנו לכם לחסוך כמה אלפי שקלים.
צוות גן הפקאן
גן אירועים בשרון

 

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?