אתרים שיעזרו לכם בתכנון חתונה

אתרים שיעזרו לכם בתכנון חתונה

קיבלתן הצעת נישואין? מזל טוב! כאן מתחילה הדרך שלכן (סליחה של לשון נקבה, אבל הכלות בשלב זה מתרגשות יותר ומתחילות חיפוש קדחתני של מידע הרבה יותר מהחתנים), לחתונה המושלמת. אבל מאיפה מתחילים?
כאן ננסה לרכז עבורכן כמה מקורות מידע חינמיים וטיפים מאיפה אפשר לשאוב הכי הרבה מידע המתאים לסוג אירוע שאתם רוצים לערוך.

חפשו במדיה החברתית

מדיה חברתית, בין אם זה פייסבוק, טיק טוק או איסטגרם, היא מקור מידע בלתי נדלה. חפשו קבוצות של מתחתנים באזורכם (חשוב להדגיש באזורכם, כי מחיר השירות תלוי גם במרחק הספק מהאירוע), ונסו לשאול ולדלות מידע מהפוסטים שכבר כתובים שם.
אם מצאתם ספק אחד שאהבתם, ושעומד בקריטריוני העלות שלכם, נסו לעקוב אחריו במדיה החברתית. ראו איזה גני אירועים וספקים אחרים הוא מתייג, ועוקב אחריהם. מכאן תוכלו לקבל הרבה מידע לגבי ספקים אחרים שאולי יתאימו לכם.

חופה מעוטרת בפרחים

פודקסטים

לא מתחברים למדיה החברתית, או שאין לכם זמן לשבת ולחפש את המידע בשלל בלוגים של חתונות, אין בעיה! רבים בימינו מתחברים יותר לפודקאסטים, אותם ניתן לשמוע אפילו בזמן נהיגה או בעת אימון בחדר הכושר. אם בעברית אומנם עדיין יש בחירה די מצומצמת של פודקאסטים בתחום החתונות (למשל באתר של לירין טרנוס), אז באנגלית יש שפע של פודקאסטים לכל קהלי היעד, החל מכלות המחפשות חתונה בתקציב מוגבל ועד לאירועים גרנדיוזיים ורבי משתתפים.

אתרי השראה

נכון שכולנו מכירים את פינטרסט, וכמות הרעיונות בו פשוט אינסופית, אך יש גם אתרים כמו:
https://thebudgetsavvybride.com/real-weddings/
אתר אמריקאי בו תוכלו לקבל השראה לפי תקציב מסויים עם תמונות וטיפים של זוגות אמיתיים. לא בכל קלוונטי לישראל, אבל בהחלט מתאים לקבלת רעיונות, במיוחד עם אתם בעלי תקציב מוגבל.
https://www.theknot.com – אתר אמריקאי ותיק, עם שלל קולקציות של טבעות נישואין, שמלות כלה ועוד. אם אתם מחפשים השראה לשמלה אותה תרצו לתפור, או שאין לכם מושג איך נראית טבעת נישואין שלכם, זה האתר בשבילכם. החיסרון הבולט היותר של אתרי ההשראה הוא שמאוד קשה להפסיק לחפש אחר רעיונות, ותמיד יש עיצוב יפה ומתאים יותר ממה שכבר בחרתם. חשוב מאוד לדעת לעצור את השיטוט באתרי ההשראה למען שפיות דעתכם.

אנו מקווים שעזרנו לכם באחת התקופות הלחוצות בחיים לכם. זכרו, חשוב גם להנות מהתכנון של החתונה שלכם, אז קחו הכל בפרופורציה, למדו להתפשר אחד עם השני ומצאו את העמק השווה תמיד.

 

צוות גן הפקאן
גן אירועים במרכז

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?