טיפים לקבלת פנים מוצלחת

טיפים לקבלת פנים מוצלחת

קבלת הפנים בכל חתונה מתחילה בערך בשעה 19:30 ונמשכת עד השעה 20:30-21:00. אך לרב זה החלק שרב האורחים זוכרים היטב. לא כל האורחים נשארים עד סוף האירוע וחלקם יעזבו עוד לפני שיגישו את המנה העיקרית, אז יש לכם רק הזדמנות אחת להדהים אותם, וזה בקבלת הפנים.

עיצוב – קבלת הפנים, כמו שכבר אמרנו זו ההזדמנות שלכם ליצור רושם ראשוני מושלם. השקיעו כאן בעיצוב ודקורציה, לא פחות מאשר מעיצוב האולם. אך זכרו שהעיצוב חייב להיות תואם לעיצוב הכללי של החתונה.

כלה בפינת ישיבה מראטן

אוכל – דאגו לבחור עמדות אוכל מגוונות ומרובות. חישבו היטב איזה סגנון או סגנונות אוכל יאהבו האורחים שלכם, וקחו בחשבון את כמות המוזמנים, כאשר אתם מסכמים מול גן אירועים בשרון לגבי מספר עמדות האוכל בקבלת הפנים. זכרו, המטרה היא לא לצור תורים ועומס. לכו על מספר עמדות מגוונות, ולא על מספר עמדות מאותו סוג, כך תגדילו את הסיכויים שלכם לקלוע לטעמם של רב האורחים.

 

שתיה – אם אתם מתחתנים בעונת הקיץ בגן אירועים פתוח, דאגו למספר עמדות שתיה קלה, על מנת שהאורחים שלכם יוכלו להתענן בקלות ובמהירות. חשוב מאוד שיהיה בכל עמדת בר יותר מברמן אחד, על מנת להקל על העומס. אספקה שוטפת של קרח לעמדת הבר חיונים לאירועי האביב והקיץ.
אם אתם רוצים להוסיף לשתיה קלה גם בירות בערב קיצי חם, הסתפקו ב-2-3 סוגי בירה, על מנת לא ליצור לחץ נוסף על צוות הבר.

 

פינות ישיבה – פרט זה נשכח בקבלות פנים רבות לצערינו. מאוד חשוב שלאורחים המבוגרים שלכם תהיה פינת ישיבה נוחה, כי להבדיל מהחברים שלכם, יהיה להם די קשה לעמוד כשעה וחצי. בקשו להגיע ולהתרשם מאולם או גן אירועים דווקא בשעת קבלת הפנים, והתרשמו לא רק מהאוכל, אלא גם ממספר מקומות ישיבה / פינות ישיבה שיש באזור קבלת הפנים. אם אתם מרגישים שאתם צריכים יותר פינות ישיבה ממה שאתם רואים בקבלת הפנים, דאגו לשתף בכך את בעל האולם. אם החתונה שלכם מתוכננת לצהרי יום שישי בחודשי הקיץ, דאגו גם לשמשיות ומאווררים לאזור קבלת הפנים.

 

בידור וצילום – קבלת הפנים היא הזדמנות מצוינת לצלם לתפוס את מרבית האורחים לתמונות אישיות. אך אם יש לכם תקציב, ואתם מעוניינים להנעים את זמנם של האורחים שלכם במוזיקה חיה, אתם יכולים להזמין לקבלת פנים כנר או נגן סקסופון, אבל זה תקציב שאתם יכולים בהחלט לחסוך, כי אורחים רבים מנצלים את קבלת הפנים לשיחות חולין עם אורחים אחרים.

 

זה רק כמה כללים בסיסיים לקבלת פנים מוצלחת, ויש שלל אפשרויות ליצור את אותו הרושם הראשוני, שהאורחים יזכרו מהחתונה שלכם.

מזל טוב,
מצוות גן הפקאן

התחל צ'אט
רוצים לדבר איתנו?
היי 👋
אוכל לעזור לך?